AnonymBruker Skrevet 22. april #21 Skrevet 22. april Prostatavibrator. Står som en påle hele akten 😉 Anonymkode: 70c18...eb0 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #22 Skrevet 22. april Mulig kondomeriet har orgasmegaranti fremdeles? Eksen bytta en penisring med vibrator på til en kraftigere en med større flate. (Jeg turte ikke å bytte, men han var ikke så blyg. Kjekk løsning da man blir jo fornøyd når man får noe som funker) Det er jo bare å prøve seg frem, hva har dere å tape? Anonymkode: 1b0b1...432
AnonymBruker Skrevet 24. april #23 Skrevet 24. april piggrokken skrev (På 20.4.2026 den 19.01): Prostatasimulator uten tvil! Kjøpte denne til meg selv forrige desember og må innrømme at jeg hadde tenkt på det lenge. Første gangen jeg prøvde den var det som å ha vært i dvale i hele mitt 44-årige liv. Husker du hva den heter? Anonymkode: 147e3...0d3
AnonymBruker Skrevet 24. april #24 Skrevet 24. april piggrokken skrev (På 20.4.2026 den 19.01): Prostatasimulator uten tvil! Kjøpte denne til meg selv forrige desember og må innrømme at jeg hadde tenkt på det lenge. Første gangen jeg prøvde den var det som å ha vært i dvale i hele mitt 44-årige liv. Husker du hva den heter? Anonymkode: 147e3...0d3
AnonymBruker Skrevet 24. april #25 Skrevet 24. april piggrokken skrev (På 20.4.2026 den 19.01): Prostatasimulator uten tvil! Kjøpte denne til meg selv forrige desember og må innrømme at jeg hadde tenkt på det lenge. Første gangen jeg prøvde den var det som å ha vært i dvale i hele mitt 44-årige liv. Husker du hva den heter? Anonymkode: 147e3...0d3
piggrokken Skrevet 25. april #26 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (16 timer siden): Husker du hva den heter? Anonymkode: 147e3...0d3 You2 toys 14 cm Siden det er forbudt å reklamere for andre nettsider på forumet kan jeg heller si at du finner den på nettadressen som kan oversettes med syndig. Vil ikke bli banna på forumet
AnonymBruker Skrevet 26. april #27 Skrevet 26. april Jeg kjøpte en HE-Ornado på nytelse.no LINK Den skulle suge, vibrere og være skikkelig deilig i henhold til salgssiden. Tok veldig lang tid å komme med den. Så det er tilbake til den gamle Hitachi Magic Wand vibratoren. Med den kan jeg komme på 4sek. Ingen over, ingen ved siden. Det er den beste. Kraftig gode vibrasjoner. Det enkle er ofte det beste. Anonymkode: e1e37...1d3
AnonymBruker Skrevet 26. april #28 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kjøpte en HE-Ornado på nytelse.no LINK Den skulle suge, vibrere og være skikkelig deilig i henhold til salgssiden. Tok veldig lang tid å komme med den. Så det er tilbake til den gamle Hitachi Magic Wand vibratoren. Med den kan jeg komme på 4sek. Ingen over, ingen ved siden. Det er den beste. Kraftig gode vibrasjoner. Det enkle er ofte det beste. Anonymkode: e1e37...1d3 Kjøpe meg en lignende som het Svakom. Den suger og vibrerer (suger trolig litt svakere en Tornado). Den fikk meg heller ikke over kanten uten litt hjelp med hånden på maskinen. Men veldig deilig silikonsvamp inni som gir god stimuli under bruk. Bygger den opp av og til med puter rundt, slik at jeg legge meg bak å nyte, gjerne til en sensuell historie på øret. Deilig kos. Anonymkode: 147e3...0d3
AnonymBruker Skrevet 26. april #29 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kjøpe meg en lignende som het Svakom. Den suger og vibrerer (suger trolig litt svakere en Tornado). Den fikk meg heller ikke over kanten uten litt hjelp med hånden på maskinen. Men veldig deilig silikonsvamp inni som gir god stimuli under bruk. Bygger den opp av og til med puter rundt, slik at jeg legge meg bak å nyte, gjerne til en sensuell historie på øret. Deilig kos. Anonymkode: 147e3...0d3 For trang om han er tykk. Anonymkode: 2ace0...8d3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå