AnonymBruker Skrevet 20. april #1 Skrevet 20. april I mai skal vi på på et hotell I Oslo som serverer frokosten sin på Egon. Noen erfaringer med denne bufeten. Takk. Anonymkode: acebf...6cc
AnonymBruker Skrevet 20. april #2 Skrevet 20. april https://eurobonusguiden.no/2025/11/breakfastreport-scandic-scandic-byporten/ Sikkert en grei Scandic-frokost. Siden jeg på generelt grunnlag er litt halvallergisk mot Egon så ville jeg likevel tuslet over gata til The Hub DERSOM frokost ikke allerede er inkludert i overnattingsprisen. Anonymkode: 29b40...eab
AnonymBruker Skrevet 20. april #3 Skrevet 20. april Jeg synes frokoster på Egon er som omtrent alle andre hotellfrokoster. Samme skinke, samme ost, samme agurk, samme egg. Jeg synes det er litt for dårlig belysning på flere Egon til frokost, men på andre siden så er det mer private bord, det er ikke så åpnet som mange andre frokostsaler. Anonymkode: 95166...d84 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #4 Skrevet 20. april Scandic på Byporten bruker Egon. Sikkert grei Scandic-standard, men sjekk ut frokost på The Hub ved siden av hvis Scandic-frokosten ikke er inkludert i romprisen. Anonymkode: 29b40...eab 1
AnonymBruker Skrevet i går, 17:44 #5 Skrevet i går, 17:44 AnonymBruker skrev (På 20.4.2026 den 12.01): Jeg synes frokoster på Egon er som omtrent alle andre hotellfrokoster. Samme skinke, samme ost, samme agurk, samme egg. Jeg synes det er litt for dårlig belysning på flere Egon til frokost, men på andre siden så er det mer private bord, det er ikke så åpnet som mange andre frokostsaler. Anonymkode: 95166...d84 Maten er stort sett lik, men jeg synes det var trangt og kaotisk. Balansere med mat opp og ned trapper , folk i alle retninger etc. Anonymkode: f408a...f85
AnonymBruker Skrevet i går, 17:52 #6 Skrevet i går, 17:52 Jeg spiser en brødskive med ost og skinke på til frokost. Det får jeg overalt og er fornøyd med frokost overalt. Hvor spennende kan frokost bli liksom. Anonymkode: 8560d...764
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå