AnonymBruker Skrevet 20. april #1 Skrevet 20. april Kan vi få en tråd med steder hvor du handler klær og sko på nett? Unge og voksne, store og små Anonymkode: 455ad...282 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #3 Skrevet 20. april For min del. Jeg vet på forhånd hva jeg vil ha og velger den butikken med best pris og gratis frakt. Har handlet en del på Zalando til barna. De er variert. Noen varer er av høy kvalitet. Men det er mye «Temu» hos Zalando også. Anonymkode: a422f...6cf
AnonymBruker Skrevet 20. april #6 Skrevet 20. april Missmaya, Indiska, zalando og nectar er der jeg handler mest. Anonymkode: db4e0...e1a
AnonymBruker Skrevet 20. april #10 Skrevet 20. april K60 HM, Sportmann, Ellos, Cubus, Zalando. På Cellbes kjøper jeg kun favorittrusene mine og morgenkåper. Har handlet en gang eller to fra KappAhl. Så vil jeg nevne at jeg nå har testet Lindex og Next. Det tok 3 uker å få varene fra Lindex. Next venter jeg fortsatt på etter 4 uker. Har fått mail fra begge om at de beklager. Men jeg har ikke tålmodighet til å vente så lenge. Blir ikke mer handling der. Har faktisk også sett klær på Indiska som jeg kunne tenkt meg. Men ser i anmeldelser at det er litt rare størrelser der. Ellers på nett, handler jeg e-bøker fra Adlibris, Norli og Ark. Blomsterfrø fra Garden Living og sminke, hudpleie o.l fra Bli Vakker. Brukte egentlig Lyko, men opplevde elendig kundeservice der da det oppsto et problem, så da vraket jeg Lyko. Anonymkode: 7c977...7df
AnonymBruker Skrevet 20. april #11 Skrevet 20. april På nettet hander jeg på COS, Asket, Everlane, Lillevinkel, Zalando og Boozt. På Boozt handler jeg spesielt sko fra Angulus. Anonymkode: a4a97...735
AnonymBruker Skrevet 20. april #12 Skrevet 20. april Bikbok, H&M og NA-KD er vel der jeg handler mest. Sko kjøper jeg sjeldent egentlig, der foretrekker jeg butikk, me bruker Zalando ellers… Anonymkode: 8f85a...de3
AnonymBruker Skrevet 20. april #13 Skrevet 20. april Temu. Ellers zalando og 157 lager. Anonymkode: f8f1e...f1d
Evot_i_skogen Skrevet 20. april #14 Skrevet 20. april EMP shop, Disturbia (engelsk butikk), Vakre vene, Retro piken, H&M og en sjeldent gang i blandt fra Zalando. Kjøper kåper/regnjakker fra Rainsisters.com. Kjøper noe klær fra Cubus, men helst i butikk siden størrelsene der kan variere endel (min opplevelse).
AnonymBruker Skrevet 20. april #15 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kan vi få en tråd med steder hvor du handler klær og sko på nett? Unge og voksne, store og små Anonymkode: 455ad...282 TEMU Anonymkode: 98bf0...ae5
mommyaka Skrevet 20. april #16 Skrevet 20. april På nett temu og hm Ellers bik nok.. Cubus og der jeg finner klær jeg liker
AnonymBruker Skrevet 20. april #18 Skrevet 20. april Før: Villoid.no, Boozt.com, Zalando. Other stories avdelingen på hm.com Nå: mest Tise. #dårligere råd enn før Anonymkode: b19e3...f93
Londonjenta Skrevet 20. april #19 Skrevet 20. april Har det siste året handlet fra bonaparteshop.com, vakrevene.no, smuk.no, masai.no og magasin.no. Har vært fornøyd med alle. Størst utvalg har de på magasin.no, der finner du alt de har på Magasin i København.
Grønnsaksvaffel Skrevet 20. april #20 Skrevet 20. april For det meste Villoid, Smuk, Vakre Vene og Floyd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå