Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Dere vet de litt mørkere områdene helt øverst på innsiden av lårene?

Finnes det noe jeg kan bruke selv hjemme for å gjøre de lysere?

Tips meg gjerne om et produkt du VET virker.

Endret av Degusen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er kanskje ikke svarer du leter etter, men absolutt ingen som er verdt å samle på eller ha sex med eller være nær, vil bry seg om mørkere hud enkelte steder på kroppen. De som eventuelt bryr seg, er ikke verdt å omgås.

Og når dere kommer så langt som at det som er "helt øverst på innsiden av lårene" kommer til syne, så er all oppmerksomhet fokusert på et helt annet sted enn nettopp på det som er helt øverst på lårene. Blikket er festet bitte-litt lengre opp, og i midten.

Vi har alle våre skavanker og ting vi ikke er fornøyd med, men tenkt litt på din egen reaksjon (eller mangel på sådann) når du møter en annen person som har en-eller-annen-ting-ved-seg; skvise på panna, nese som var litt skjeiv, føtter som ikke var like store,... ? Hvor mye ville du brydd deg om en partner hadde litt mørkere hud "helt øverst på innsiden av lårene"?

Prøv å gi eventuelle partnere den sjansen til å ikke bry seg om det du mener er en negativ ting ved deg. Sjansen er veldig stor for at de faktisk ikke vil bry seg i det hele tatt ... verken i en seksuell setting eller ikke.

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg om partneren min hadde en «skavank som dette». 😉

Takk for en realitetssjekk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...