Gå til innhold

GHESTIE - Gretten med glitter på.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ikke så gretten, altså. Jeg er ganske glad. De fleste kaller meg hyggelige ting, og synes jeg bidrar til et godt miljø. Jeg får selv de mest innesluttede surpompene til å åpne seg og smile. Men jeg går kledd utelukkende i sort, og har et realistisk ("dystert") syn på verden. Jeg er vel også på sett og vis misantrop.

Dagbok har jeg ikke drevet med siden 2001, de kule fysiske bøkene man fikk kjøpt på kiosken. Men dagbok her inne gjorde jeg ikke engang da jeg var aktiv fra omkring 2004.

Jeg har hatt flere brukere. Slettet alle. Laget ny. Slettet igjen, og laget ny. Jeg vet ikke hvorfor jeg kom tilbake. Og jeg vet ikke helt hvorfor jeg slettet den jeg brukte mest. 

Rundt 2011/2012 var jeg med på KG-treff. Det er litt rart å tenke på.

Nå er jeg en irriterende AB med mange sterke meninger. Jeg står for de, men orker ikke personangrep lenger, så da huker jeg av for AB. Det står jeg for. Før hatet jeg "AB'ere" men nå er jeg blitt en selv, er det ikke slik det ofte blir når man er gammal og gretten? Husker mora mi sa noe om det.

Jeg er lykkelig forelsket. Ekstremt slitsomt forelsket. Fant drømmemannen min tidlig i livet men vi fikk hverandre sent. Men ikke for sent, heldigvis.

Nå sitter jeg og ser slitsom reality i bakgrunnen mens jeg spiser potetgull og sjokolade, drikker iste og gleder meg til helgen allerede. Hverdagene er slitsomme. Det kjenner sikkert mange seg igjen i.

Hei dagbok. Og straks god natt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...