AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:58 #1 Skrevet søndag kl. 19:58 Hei. Følger med på Singelkrisa-Podcasten. Hun virker som en ålreit jente som har vært singel en stund. Og som tar opp gode temaer. Det jeg ikke skjønner er: Hun fortalte i en episode at hun datet en fyr men at de ikke hadde definert seg som kjærester. Og i en episode noen uker etterpå så var det en episode om at det var slutt mellom de, slik jeg forstod det så ble de heller aldri kjærester. Nå i episodene så omtaler hun han som eksen sin og sier at de var sammen i ett halvt år. Men sånn jeg forstod det så datet de bare et halvt år uten å bli sammen. Er ikke akkurat noen stor sak, men lurer vel litt på: er man kjærester bare fordi man dater? Anonymkode: 42a41...519 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 05:07 #2 Skrevet mandag kl. 05:07 Hun mener eks date. Eller sier hun ekskjæresten? Det er nok kun for letthetens skyld. Anonymkode: f39d8...4f1 2 1
Strigiformes Skrevet mandag kl. 07:08 #3 Skrevet mandag kl. 07:08 (endret) Om hun både datet og hadde sex med han så er det vel det de kaller for situationship. https://www.kk.no/livet/datingforsker-om-menn-i-situationships-jeg-kjoper-ikke-den-unnskyldningen/82346931 Endret mandag kl. 07:09 av Strigiformes
knooters Skrevet mandag kl. 11:14 #4 Skrevet mandag kl. 11:14 Og nok en gang skal en eller annen statistikk som viser mye variasjon og spredning gjøres "folkelig" og enkel ved at "menn" (implisitt alle eller de aller fleste) er slik og sånn. Selv om det overhodet ikke er tilfelle. Det er jo bare å titte rundt seg og se hvor mange menn som enten trives som single eller er gift - og ÅPENBART ikke har noe behov for å være "seksual-romantisk fleksibel". Det er heller ikke sånn at konseptet er ukjent for kvinner.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:58 #5 Skrevet tirsdag kl. 15:58 AnonymBruker skrev (På 20.4.2026 den 7.07): Hun mener eks date. Eller sier hun ekskjæresten? Det er nok kun for letthetens skyld. Anonymkode: f39d8...4f1 Tenker det samme. Høres ikke ut som de var et par, men «datet for å finne ut om de vil noe mer» og så fant han ut at han ikke ville det. Fin podkast, men synes hun fortjener at folk er ærligere og mer direkte med henne. Hun ligger altfor tidlig, og hun er veldig dramatisk. Anonymkode: 29508...dd2 1
Masja Skrevet tirsdag kl. 16:09 #6 Skrevet tirsdag kl. 16:09 Sånn jeg har forstått det så er det å være «sammen» og det å være kjærester ikke lenger det samme. Nå om dagen driver man jo og dater i alle evigher, med fulle «kjærestefordeler» uten å bli kjærester , så da kaller man det at man har vært «sammen», men altså ikke kjærester.
Lorian Skrevet onsdag kl. 05:27 #7 Skrevet onsdag kl. 05:27 Masja skrev (13 timer siden): Sånn jeg har forstått det så er det å være «sammen» og det å være kjærester ikke lenger det samme. Nå om dagen driver man jo og dater i alle evigher, med fulle «kjærestefordeler» uten å bli kjærester , så da kaller man det at man har vært «sammen», men altså ikke kjærester. Folk er livredde for å lukke døra, kan jo dukke opp noe bedre veitdu...
knooters Skrevet onsdag kl. 09:21 #8 Skrevet onsdag kl. 09:21 Denne "dukke opp noe bedre"-greia er bare vrøvl. Når du faktisk finner noen som virkelig passer deg, så føles det som det beste du kan få - okke som. Folk stopper å lete når de finner enhjørningene. 1
Eureka! Skrevet 18 timer siden #9 Skrevet 18 timer siden Jeg hører også på denne podcasten, nydelig jente. Deilig humor og fantastisk ærlighet. Hun er hel ved og tøff dame. Men hvis jeg skulle få en mulighet til å snakke med henne ville jeg sagt at hun må øve seg på å være mer seriøs. Det høres ut som det blir litt mye fjas noen ganger. Hun gjør også litt for mye narr av seg selv. Ja selvironi er fint, men husk å også vise seg selv respekt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå