jajaarbeidslosnext Skrevet søndag kl. 19:41 #1 Skrevet søndag kl. 19:41 (endret) Vurderer sterkt bestille charter til Skiathos nå. Funnet et veldig bra kupp... men det er jo ikke akkurat tider for å dra på tur. Samtidig er jeg ung en gang å har så lyst til å på tur. Hjelp meg dere kloke voksne mennekser Endret søndag kl. 19:42 av jajaarbeidslosnext
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:45 #2 Skrevet søndag kl. 19:45 Jeg hadde kjørt på!🙂 Anonymkode: 3db4d...8e4 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:46 #3 Skrevet søndag kl. 19:46 Jeg hadde dratt! Skiathos ligger langt fra grensen til Tyrkia. Hvor fant du det gode tilbudet? Bare litt misunnelig 🙂 Anonymkode: 7e959...53c 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:09 #4 Skrevet mandag kl. 12:09 Skiathos er flott, kjør på. Anonymkode: 71750...a9a
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:13 #5 Skrevet mandag kl. 12:13 Jeg skal til Skiathos i sommer 🤷♀️ Anonymkode: 7a54a...de6
Macro Skrevet mandag kl. 12:14 #6 Skrevet mandag kl. 12:14 Dra!!!! 😁 Hilsen En veldig fornuftig voksen.
Wonders Skrevet mandag kl. 12:48 #7 Skrevet mandag kl. 12:48 Bestill i vei. Registrer deg hos Reiseklar-appen til UD, så du evt. blir oppdatert om det skulle være noe som helst. Skiathos ligger i øygruppen Sporadene, lenger vest i Egeerhavet, det er heller ingen flytninger som skyller i land her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå