Gå til innhold

Jensen seng fra Skeidar

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trenger ny seng og er usikker på hvilken jeg skal velge. Vil ha en god, fast seng som varer lenge, men tror heller ikke jeg er en av de mest «kresne».

Vurderer enten Jensen Glow eller Jensen Opal. Førstnevnte er så klart mye billigere og det beste hadde vært om jeg kunne kjøpe den, men er ikke verdt det om den er dårlig. Har noen her erfaring med noen av disse sengene? Kan det være bra nok med Jensen Glow?

Har prøvd begge i butikken og synes de var bra, men vet jo ikke hvordan sengene er over lengre tid. 

Anonymkode: 1e84f...bce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? 🥺

Anonymkode: 1e84f...bce

Skrevet

Har ikke stort og komme med vedrørende seng, men ville nok avventet litt før noen svarte. 40 min er litt kort tid på en søndagskveld vil jeg tro. 

Anonymkode: dbb4b...70b

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte oss Opal for ganske mange år siden, sikkert 15, virker til å være god kvalitet. Gikk fra å ha vondt i ryggen med tidligere seng, til at det aldri hender lengre. Har byttet overmadrass ett par ganger da.

Men hadde ikke kjøpt til fullpris, følg med på salg, da de er jevnlig nedsatt :) 

Anonymkode: 06912...39e

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kjøpte oss Opal for ganske mange år siden, sikkert 15, virker til å være god kvalitet. Gikk fra å ha vondt i ryggen med tidligere seng, til at det aldri hender lengre. Har byttet overmadrass ett par ganger da.

Men hadde ikke kjøpt til fullpris, følg med på salg, da de er jevnlig nedsatt :) 

carat er det vi har, beklager. Men er vel litt det samme.

Skrevet

Om fasthet er ønsket så må du styre unna Jensen. 

Jeg liker medium, og likte ikke Jensen. 

Dreamland er eneste jeg velger nå, medium for min del. 

Jeg fikk større plager i rygg av Jensen fordi den gav så veldig etter i rygg/bekkenpartiet. 

Gikk over etter en tid på Wonderland.

AnonymBruker
Skrevet
AprilLudgate skrev (53 minutter siden):

Om fasthet er ønsket så må du styre unna Jensen. 

Jeg liker medium, og likte ikke Jensen. 

Dreamland er eneste jeg velger nå, medium for min del. 

Jeg fikk større plager i rygg av Jensen fordi den gav så veldig etter i rygg/bekkenpartiet. 

Gikk over etter en tid på Wonderland.

wonderland og dreamland er det samme? 

Anonymkode: cc592...e10

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

wonderland og dreamland er det samme? 

Anonymkode: cc592...e10

Ja, surret fordi brainfog 😂

WONDERland. 

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg synes Wonderland gir null støtte. Føles som å sove i ei grop. Måtte sove i Wonderland i natt og har sovet så dårlig. 

Anonymkode: 28ccc...9e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...