Gå til innhold

7th heaven på tv2

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mary forsvinner i hvertfall ut av serien. På de amerikanske sidene står det at hun ikke har vært med siden i 2004 eller noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen 7th Heaven i dag. Ble skuffende lunsj, gitt.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg tror det er laget en sesong til ihvertfall, som ikke tv2 har sendt ennå.

Gjest Lille Solstråle
Skrevet
Ingen 7th Heaven i dag. Ble skuffende lunsj, gitt.

Jeg vet :grine:

Det ser ut som om serien fortsatt er going strong i USA?

Skrevet

Nå har de nettopp begynt på sesong 7 på TV2, og det er totalt 10 sesonger.

Jeg tror at til og med sesong 9 har blitt vist på TV2 tidligere.

Skrevet (endret)

jeg ser på 7th heaven vær dag og det var dumt det som skjedde med barnet til Simon

E-postadresse er slettet. Det er ikke tillatt å poste e-postadresser i innlegg. Reglene. Orakel - mod.

Endret av orakel
Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Hva skjedde med barnet til Simon?

Skrevet

Det var ikke hans barn...men han hjalp en jente som han hadde datet eller noe.

Skrevet

:ler: Hahahahahahah!!! :ler:

7th Heaven ja. Hadde nesten glemt den serien. Ei venninne av meg synes serien er tortur. Hun sier at om noen hadde bindt hun fast slik at hun måtte se serien, hadde man kunne få vite hve som helst i løpet av 12 minutter.

Jeg synes serien er kvalm, med alt det "I love Amerika" -greiene, men når jeg har sjansen, må jeg se. Rart det der....

• 2 uker senere...
Gjest malleh
Skrevet

Er det noen som vet om man kan kjøpe 7th heaven på dvd elr film?? har så lyst til å se alle sammen ;) er det noen som vet adr til der man kan kjøpe den?? :-D :forvirra::forvirra::forvirra:

Skrevet
Er det noen som vet om man kan kjøpe 7th heaven på dvd elr film?? har så lyst til å se alle sammen ;)  er det noen som vet adr til der man kan kjøpe den??  :-D  :forvirra:  :forvirra:  :forvirra:

Har sett mykje enn kan få kjøpt.. Men aldri 7th heaven..

For å komme med noke heilt anna.. Home and away, går det and å få kjøpt på dvd? :)

• 2 uker senere...
Skrevet

oooooh 7th heaven<3

herremindag for en fantastisk gladkristen serie. masse deilig klissete moral og veslevoksne barn!

dagens høydepunkt hvis jeg er syk og hjemme.

nei jeg sjemmes ikke! <3<3

litt bare.

Gjest Gjest
Skrevet

7th heaven hadde sin "siste" episode i USA for noen dager siden (der Mary var med), men rett etter episoden ble vist kom det ut en pressemelding om at det kommer enda en sesong (altså en 11 sesong)

Her kan du lese om den store nyheten

Skrevet
Er det noen som vet om man kan kjøpe 7th heaven på dvd elr film?? har så lyst til å se alle sammen ;)  er det noen som vet adr til der man kan kjøpe den??  :-D  :forvirra:  :forvirra:  :forvirra:

Om du søker litt på nett rundt så finner du det nok... Jeg fant for nedlastning (men det er jo ikke lovlig....)

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Du finner det bok på Ebay. Forresten er ikke nedlastning ulovlig med uploading (altså legge det ut på nettet er ulovlig)..

Skrevet

Så de hadde serien tilsalgs på en dvd butikk her i Bergen iallefall (på Galleriet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...