Gjest Lille Solstråle Skrevet 10. april 2006 #1 Skrevet 10. april 2006 Føler meg ganske teit, men var syk forrige uke og fikk med meg alle episodene av denne gladkristen-familieverdier-all american-serien. Og nå lurer jeg på om noen har sett dagens episode og kan fortelle meg om det skjedde noe revolusjonerendre?
Gjest Jersey i.i. Skrevet 10. april 2006 #2 Skrevet 10. april 2006 Idag, etter mye om og men, giftet Matt og Sarah seg ihvertfall. Kevin og Ben (kjærestene til Lucy og hun andre søsteren jeg ikke husker navnet på...) kom til bryllupet. Var vel ikke stort annet som skjedde som var så spennende akkurat
Gjest Lille Solstråle Skrevet 10. april 2006 #3 Skrevet 10. april 2006 Takk! Kom pastoren og rabbineren i bryllupet? Hva skjer med Lucy og Mary, gifter de seg med brødrene? Trodde Lucy møtte en annen på flyplassen?
Gjest gjest1 Skrevet 10. april 2006 #4 Skrevet 10. april 2006 Jeg har også en fortid som 7th Heaven-seer Men jeg har ikke sett i det siste da, så jeg er nok ikke til hjelp...
Gjest Jersey i.i. Skrevet 10. april 2006 #5 Skrevet 10. april 2006 Takk! Kom pastoren og rabbineren i bryllupet? Hva skjer med Lucy og Mary, gifter de seg med brødrene? Trodde Lucy møtte en annen på flyplassen? ← Jepp, både rabbineren og pastoren kom i bryllupet. Mary vil ikke gifte seg med Ben (og det ville visst egentlig ikke Ben heller enda han fridde...han var bare redd for å miste henne.) Lucy fortalte Kevin om han hun møtte på flyplassen, og det ordnet seg (ble ikke noe med han på flyplassen.) Ellers så skulle Kevin overføres til Glenoak-politiet etterhvert slik at han og Lucy kunne bo sammen/i nærheten av hverandre.
Gjest Lille Solstråle Skrevet 10. april 2006 #6 Skrevet 10. april 2006 Men har Mary og Ben slått opp, da? Og hva skjedde med han som ikke er i familien, ble han kastet ut av Simon? Hvem var forlover? Jeg er visst litt avhengig
Donnie Darko Skrevet 10. april 2006 #7 Skrevet 10. april 2006 prøvde å se det en gang da jeg kjedet meg. Det var SÅ over-the-top gladkristent-heia amerikanske famileverdier at jeg måtte se på motorsagmassakeren tre ganger etterhverandre før jeg klarte å fungere normalt igjen.
Gjest Lille Solstråle Skrevet 10. april 2006 #8 Skrevet 10. april 2006 Forresten, var det bare jeg som syntes den patriot-episoden hvor de hyllet soldatene var litt drøy? Med alle navnene til de som har dødd i afghanistan til "won't back down" som bakgrunnsmusikk? Og hele familien i USA-gensere
Gjest gjest1 Skrevet 10. april 2006 #9 Skrevet 10. april 2006 prøvde å se det en gang da jeg kjedet meg. Det var SÅ over-the-top gladkristent-heia amerikanske famileverdier at jeg måtte se på motorsagmassakeren tre ganger etterhverandre før jeg klarte å fungere normalt igjen. ← Forresten, var det bare jeg som syntes den patriot-episoden hvor de hyllet soldatene var litt drøy? Med alle navnene til de som har dødd i afghanistan til "won't back down" som bakgrunnsmusikk? Og hele familien i USA-gensere ← Har ikke sett det, mennå er jo amerikanere ganske sånn da, og jeg skjønner at de ønsker å hylle folk som har dødd i kamp
Donnie Darko Skrevet 10. april 2006 #10 Skrevet 10. april 2006 Forresten, var det bare jeg som syntes den patriot-episoden hvor de hyllet soldatene var litt drøy? Med alle navnene til de som har dødd i afghanistan til "won't back down" som bakgrunnsmusikk? Og hele familien i USA-gensere ← Den eneste medisinen hvis man har blitt utsatt for slikt er å høre igjennom Mayhem - De mysteriis dom satanas. Eller se motorsagmassakeren et par ganger. Da kommer man ut av det hele ganske så balansert.
Gjest Jersey i.i. Skrevet 10. april 2006 #11 Skrevet 10. april 2006 Men har Mary og Ben slått opp, da? Og hva skjedde med han som ikke er i familien, ble han kastet ut av Simon? Hvem var forlover? Jeg er visst litt avhengig ← De ble visst sammen igjen... Robbie (er det det han heter...?) han ble forloveren til Matt, og Simon og Robbie ble venner igjen, og Simon godtok at Robbie var forloveren (puh...det var lang setning..hehe..) Og den episoden du nevnte med amerikanerne i Afghanistan var litt drøy kanskje ja...Men sånn er det. (Er visst litt avhengig av denne serien jeg )
Gjest Lille Solstråle Skrevet 10. april 2006 #12 Skrevet 10. april 2006 Fikk Ruthie rommet sitt tilbake, og flyttet Robbie til garasjen? Det var litt fint da Ruthie danset og sang til won't back down, sånn egentlig...
Gjest Jersey i.i. Skrevet 10. april 2006 #13 Skrevet 10. april 2006 Fikk Ruthie rommet sitt tilbake, og flyttet Robbie til garasjen? Det var litt fint da Ruthie danset og sang til won't back down, sånn egentlig... ← Robbie flyttet til garasjen tror jeg ja...hmm...husker ikke helt.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #14 Skrevet 11. april 2006 Jeg ser faktisk 7th Heaven hver eneste dag, til lunsjen min. Jeg hater glad-kristne tv-programm; får gåsehud av moraliseringen i hver episode; får brekninger av hvor perfekte de alle er selv når de har "problemer"; og raser når de rir sine USA-politisk korrekte kjepphester - likevel MÅ jeg ha det med meg hver dag. Jeg skjemmes.
Gjest Lille Solstråle Skrevet 11. april 2006 #15 Skrevet 11. april 2006 Var det ny sesong som begynte idag, eller? Plutselig var Matt og Sarah borte, og Ashlee Simpson (??) er med? Nedtur... Matt er jo den hunken.
Gjest lurven Skrevet 11. april 2006 #16 Skrevet 11. april 2006 den serien er så hyklersk og gladkristen at jeg magen vernger seg bare jeg hører navnet.
Nasseline Skrevet 12. april 2006 #17 Skrevet 12. april 2006 Jeg ser faktisk 7th Heaven hver eneste dag, til lunsjen min. Jeg hater glad-kristne tv-programm; får gåsehud av moraliseringen i hver episode; får brekninger av hvor perfekte de alle er selv når de har "problemer"; og raser når de rir sine USA-politisk korrekte kjepphester - likevel MÅ jeg ha det med meg hver dag. Jeg skjemmes. ← Samme her.....
Blueberry Skrevet 12. april 2006 #18 Skrevet 12. april 2006 (endret) Ser d så ofte jeg kan. Synes det er en fin serie som tar vare på en del gode verdier, samtidig som jeg klarer å holde meg på landjorda. Må innrømme at jeg planlegger treningstidene mine etter denne serien. Går på trening mandag og onsdag kl 14-16 og går på tredemøllene mens jeg ser 7th heaven på tvene over. Var det ny sesong som begynte idag, eller? Plutselig var Matt og Sarah borte, og Ashlee Simpson (??) er med? Nedtur... Matt er jo den hunken. ← Nå er vi på siste eller nest siste sesong tror jeg. Av de som er sendt i Norge. Har sett alt tidligere, og venter bare på ny sesong...hehe... Men jeg kan uansett anbefale denne sesongen. D skjer myyye spennende nå som ungene blir eldre! Og Matt kommer tilbake etter hvert. Endret 12. april 2006 av iselin22
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2006 #19 Skrevet 12. april 2006 Ble ikke serien lagt ned for et par måneder siden? Noen som vet hvor mange sesonger/episoder/uker eller noe vi har igjen?
fiesta Skrevet 12. april 2006 #20 Skrevet 12. april 2006 Mary er blitt sammen med en mann som er gammel nok til å være faren. Det likte ikke foreldrene. Broren hennes husker ikke hva han heter, mellomste, har tatt betalt for å la jenter date han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå