Gå til innhold

Grand Hotel Halden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg må bli ei natt i Halden sentrum midt i uka. Ser etter et rimelig hotell nær stasjonen. 

Grand Hotel Halden, har noen erfaring med det? Finner lite på nettet, og det "bekymrer" meg. 

Anonymkode: a6a3c...a6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger til 4,9 av 10 på Booking.com, men for én natt er det vel ikke SÅ farlig? Må si at jeg ikke har lest omtalene, så jeg aner ikke hva folk kritiserer....

Anonymkode: eeed9...7bb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ligger til 4,9 av 10 på Booking.com, men for én natt er det vel ikke SÅ farlig? Må si at jeg ikke har lest omtalene, så jeg aner ikke hva folk kritiserer....

Takk!

Skrevet

Vi bor alltid på festingen vi når vi er i Halden.  Enkelt og greit

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.4.2026 den 20.36):

HUn Iranske er jo så søt sjarmerende og deilig, at jeg betaler gjerne litt extra og ser forbi noen småfeil for å bo der.   😜

Anonymkode: 8a106...e9e

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.4.2026 den 19.17):

Jeg må bli ei natt i Halden sentrum midt i uka. Ser etter et rimelig hotell nær stasjonen. 

Grand Hotel Halden, har noen erfaring med det? Finner lite på nettet, og det "bekymrer" meg. 

Jeg sov der en natt for ca ti år siden og da var det veldig nedslitt. I mellomtiden har vel Baharia Letnes og Per Sandberg drevet det, sååååå…..

AnonymBruker
Skrevet

Du bør velge Thon. Lover deg at det er verdt de ekstra kronene. Hilsen haldenser. 

Anonymkode: 6a43c...3da

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...