Gå til innhold

Intimoperasjon når overvektig?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lange indre kjønnslepper som plager meg men er ganske overvektig (jobber med å gå ned). Er vel lurt å vente med operasjon til jeg har gått ned i vekt?

Anonymkode: 1d2c2...f9a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vente, tenker du at kjønnsleppene dine også slankes?

Anonymkode: 43dfb...7dd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor vente, tenker du at kjønnsleppene dine også slankes?

Jo mer man veier jo større risiko for komplikasjoner under slike inngrep. TS bør spørre legen sin og ikke tilfeldige folk på internett.

Anonymkode: e52bf...91a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo mer man veier jo større risiko for komplikasjoner under slike inngrep. TS bør spørre legen sin og ikke tilfeldige folk på internett.

Anonymkode: e52bf...91a

Jeg trodde det gjaldt større operasjoner under narkose, ikke mindre inngrep under lokalbedøvelse.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg trodde det gjaldt større operasjoner under narkose, ikke mindre inngrep under lokalbedøvelse.

Intimoperasjoner er vel stort sett i narkose.

Anonymkode: f1451...5d5

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Blir ikke kjønnsleppene slappere slik som alt annet på kroppen når man går ned i vekt?

Anonymkode: cf946...f08

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og narkose på overvektige går også stort sett helt fint. Vært med på fedmekirurgi de siste 15 årene. Noen over 200 kg. Ikke opplevd problemer utover det som andre også opplever. Forbereder man seg ordentlig, leirer godt og har ordentlig utstyr så går det helt fint. Selv om det statistisk sett kan være økt risiko. 

Anonymkode: 57dce...0cd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ok, det visste jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Underlivet endres også mye ved vektnedgang. Vent til du har gått ned

Anonymkode: 956a3...5b3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du ikke har fysiske plager med kjønnsleppene, så skjønner jeg ikke hvropdan du tør ta sjansen på en operasjon.  

Mine indre kjønnslepper henger godt nedenfor de ytre, men jeg har aldri fysiske plager og er ellers godt førnøyd med det underlivet jeg har fått. 

Anonymkode: e01e8...f7f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville ventet, for da vet man mer om proposjoner ellers og hvordan resultatet blir.

Anonymkode: 08337...6cb

AnonymBruker
Skrevet

Etter stor vektnedgang (40 kg) så kan jeg ikke si at jeg merker noe forskjell på kjønnsleppene (jeg har heller ikke ofret det en tanke før nå), men magen henger jo lenger ned enn før, og gir meg bollemus. Jeg ville ventet, slik at du er tilfreds med vekt og muskulatur før du begynner med operasjoner noe som helst sted. Vektendring setter ofte preg på kroppen, særlig om det er snakk om mange kilo.

Anonymkode: fa704...31e

AnonymBruker
Skrevet

Har gått ned snaut 50 kg, og merker stor forskjell i underlivet. Alt er liksom blitt mer åpent. Basert på min erfaring ville jeg ventet til jeg hadde nådd ønsket vekt. 

Anonymkode: 8ea88...31b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...