AnonymBruker Skrevet 19. april #1 Skrevet 19. april Har lange indre kjønnslepper som plager meg men er ganske overvektig (jobber med å gå ned). Er vel lurt å vente med operasjon til jeg har gått ned i vekt? Anonymkode: 1d2c2...f9a
AnonymBruker Skrevet 19. april #2 Skrevet 19. april Hvorfor vente, tenker du at kjønnsleppene dine også slankes? Anonymkode: 43dfb...7dd
AnonymBruker Skrevet 19. april #3 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor vente, tenker du at kjønnsleppene dine også slankes? Anonymkode: 43dfb...7dd Jo mer man veier jo større risiko for komplikasjoner under slike inngrep. TS bør spørre legen sin og ikke tilfeldige folk på internett. Anonymkode: e52bf...91a 3
AnonymBruker Skrevet 19. april #4 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo mer man veier jo større risiko for komplikasjoner under slike inngrep. TS bør spørre legen sin og ikke tilfeldige folk på internett. Anonymkode: e52bf...91a Jeg trodde det gjaldt større operasjoner under narkose, ikke mindre inngrep under lokalbedøvelse. Anonymkode: 43dfb...7dd
AnonymBruker Skrevet 19. april #5 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg trodde det gjaldt større operasjoner under narkose, ikke mindre inngrep under lokalbedøvelse. Anonymkode: 43dfb...7dd Intimoperasjoner er vel stort sett i narkose. Anonymkode: f1451...5d5 2
AnonymBruker Skrevet 19. april #6 Skrevet 19. april Blir ikke kjønnsleppene slappere slik som alt annet på kroppen når man går ned i vekt? Anonymkode: cf946...f08
AnonymBruker Skrevet 19. april #7 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Intimoperasjoner er vel stort sett i narkose. Anonymkode: f1451...5d5 Og narkose på overvektige går også stort sett helt fint. Vært med på fedmekirurgi de siste 15 årene. Noen over 200 kg. Ikke opplevd problemer utover det som andre også opplever. Forbereder man seg ordentlig, leirer godt og har ordentlig utstyr så går det helt fint. Selv om det statistisk sett kan være økt risiko. Anonymkode: 57dce...0cd 2
AnonymBruker Skrevet 19. april #8 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Intimoperasjoner er vel stort sett i narkose. Anonymkode: f1451...5d5 Ok, det visste jeg ikke. Anonymkode: 43dfb...7dd
AnonymBruker Skrevet 19. april #9 Skrevet 19. april Underlivet endres også mye ved vektnedgang. Vent til du har gått ned Anonymkode: 956a3...5b3 2
AnonymBruker Skrevet 19. april #10 Skrevet 19. april Så lenge du ikke har fysiske plager med kjønnsleppene, så skjønner jeg ikke hvropdan du tør ta sjansen på en operasjon. Mine indre kjønnslepper henger godt nedenfor de ytre, men jeg har aldri fysiske plager og er ellers godt førnøyd med det underlivet jeg har fått. Anonymkode: e01e8...f7f 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #11 Skrevet 19. april Ville ventet, for da vet man mer om proposjoner ellers og hvordan resultatet blir. Anonymkode: 08337...6cb
AnonymBruker Skrevet 19. april #12 Skrevet 19. april Etter stor vektnedgang (40 kg) så kan jeg ikke si at jeg merker noe forskjell på kjønnsleppene (jeg har heller ikke ofret det en tanke før nå), men magen henger jo lenger ned enn før, og gir meg bollemus. Jeg ville ventet, slik at du er tilfreds med vekt og muskulatur før du begynner med operasjoner noe som helst sted. Vektendring setter ofte preg på kroppen, særlig om det er snakk om mange kilo. Anonymkode: fa704...31e
AnonymBruker Skrevet 22. april #13 Skrevet 22. april Har gått ned snaut 50 kg, og merker stor forskjell i underlivet. Alt er liksom blitt mer åpent. Basert på min erfaring ville jeg ventet til jeg hadde nådd ønsket vekt. Anonymkode: 8ea88...31b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå