AnonymBruker Skrevet 19. april #1 Skrevet 19. april Hei! Dere som ble gravide av hoppe av i svingen, hadde han hatt utløsning innen ett døgn før? Og trakk han seg ut i god tid før han kom? Hørt mye om at man kun har sperm i precum om man har hatt utløsning noen timer/en dag før, fordi det ligger i urinrøret da, og at det er umulig om han ikke har hatt utløsning først. Vi bruker hoppe av i svingen metoden og han har ikke utløsning før vi har sex, i tillegg trekker han seg ut i god tid. Ifølge google osv er det trygt😅 Er derfor nysgjerrig på hva deres erfaring er😊 Anonymkode: 0d9db...f52
AnonymBruker Skrevet 19. april #2 Skrevet 19. april Å hoppe av i svingen er på ingen måte en trygg løsning. Det trodde jeg de fleste lærte allerede i tenårene. Anonymkode: 118c1...92e 18 10
AnonymBruker Skrevet 19. april #3 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å hoppe av i svingen er på ingen måte en trygg løsning. Det trodde jeg de fleste lærte allerede i tenårene. Anonymkode: 118c1...92e Ja det vet jeg. Men det står jo overalt at mannen må ha hatt utløsning før samleie om det skal være mulig, fordi det ikke finnes sperm i precum😅 Anonymkode: 0d9db...f52 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #4 Skrevet 19. april Jeg ble i hvert fall gravid med den metoden… Anonymkode: 48b0f...6f2 2 2
AnonymBruker Skrevet 19. april #5 Skrevet 19. april Dette funker nok så lenge det funker. Anonymkode: 5d3f2...0d7 2
AnonymBruker Skrevet 19. april #6 Skrevet 19. april Dette blir sikkert ikke godt likt, men: vært sammen med samme mann i 20 år og hatt sex jevnlig, fått to barn hver gang etter eget ønske, (gjennomførte samleier) aldri tatt abort (takk gud) en eneste gang og aldri brukt annen prevensjon enn å hoppe av i svingen 😬 Anonymkode: b80d1...da1 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. april #7 Skrevet 19. april Herregud.. Er du virkelig så kunnskapsløs, så bør du heller Google litt enn å spørre her. Det er MILDT sagt veldig kjent at det er stor risiko med dette, at noen ikke blir gravide endrer ikke på det Anonymkode: 6d9fa...862 3 3
mommyaka Skrevet 19. april #8 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hei! Dere som ble gravide av hoppe av i svingen, hadde han hatt utløsning innen ett døgn før? Og trakk han seg ut i god tid før han kom? Hørt mye om at man kun har sperm i precum om man har hatt utløsning noen timer/en dag før, fordi det ligger i urinrøret da, og at det er umulig om han ikke har hatt utløsning først. Vi bruker hoppe av i svingen metoden og han har ikke utløsning før vi har sex, i tillegg trekker han seg ut i god tid. Ifølge google osv er det trygt😅 Er derfor nysgjerrig på hva deres erfaring er😊 Anonymkode: 0d9db...f52 Sex dagen før vil jo ikke gjøre at de ikke har pre cum bedre dag... precum vil de få hele tiden... tilogmed når de bare er kåte. Som at vi blir våte 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #9 Skrevet 19. april Jeg kjenner ei som ble gravid uten at han fikk utløsning i henne, han hadde sæd på fingrene.(maks uflaks kan en si) Så hoppe av i svingen er utrolig dumt. Anonymkode: b7ef6...024 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. april #10 Skrevet 19. april Har hoppet av i over ti år. Aldri blitt uønsket gravid. Ble gravid når vi prøvde på 2. forsøk. Mannen har god kontroll. Anonymkode: 2badc...f7c
Hedonborealis Skrevet 19. april #11 Skrevet 19. april Noen har flaks og ikke blir gravid, andre blir det. Begynne med å gamble om det kunne, eller ikke kunne ligge rester av sperm fra tidligere utløsning i urinrøret "har du tissa siden sist utløsning?" liksom, synes jeg blir vanskelig. Bruk kondom, eller annen type prevensjon. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #12 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette blir sikkert ikke godt likt, men: vært sammen med samme mann i 20 år og hatt sex jevnlig, fått to barn hver gang etter eget ønske, (gjennomførte samleier) aldri tatt abort (takk gud) en eneste gang og aldri brukt annen prevensjon enn å hoppe av i svingen 😬 Anonymkode: b80d1...da1 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har hoppet av i over ti år. Aldri blitt uønsket gravid. Ble gravid når vi prøvde på 2. forsøk. Mannen har god kontroll. Anonymkode: 2badc...f7c Og ikke alle røykere får kreft, så det er bare å dampe i vei... Anonymkode: 118c1...92e 10 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #13 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og ikke alle røykere får kreft, så det er bare å dampe i vei... Anonymkode: 118c1...92e Sånn det virker mange tenker ja Anonymkode: 6d9fa...862
AnonymBruker Skrevet 19. april #14 Skrevet 19. april Men hvor artig er det for mannen å aldri få utløsning? Men må spurte på dere hver gang? Jaja. Hver sin lyst. Anonymkode: a7b1f...f9d
AnonymBruker Skrevet 19. april #15 Skrevet 19. april Nei, men jeeesessss. Prøv da. Funker det. Supert. Funker det ikke? Nei, da må man i utgangspunktet ha tatt stilling til barn, abort, beholde eller ei. For det FINNES en risiko for uønsket graviditet. Vi hopper av. Det har funket i over 10 år. Er vi uheldige, for ja - klar over at det KAN skje - så tar jeg abort. Men det har altså ikke skjedd. Og vi har myyyye sex. Heg har altså vurdert risiko og valgt å ta den og er forberedt på evt. konsekvenser. Anonymkode: 2badc...f7c 2
AnonymBruker Skrevet 19. april #16 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ja det vet jeg. Men det står jo overalt at mannen må ha hatt utløsning før samleie om det skal være mulig, fordi det ikke finnes sperm i precum😅 Anonymkode: 0d9db...f52 Så han kan altså bare runke/ha sex annenhver dag da? Også så kjedelig, å aldri komme inni da? Jaja, hver sin smak! Kjenner flere som har blitt gravide på den metoden. En venn av meg som klarte å bli far på et one night stand med det, den er lei! De vennene mine som har blitt det, har nok vært litt der hvor det ikke er verdens undergang om de blir gravide, de har kanskje gått av pillen og begynt å tenke på barn snart, bare ikke helt enda. Det er jo ikke en metode man bør bruke når man absolutt IKKE vil bli det, som på one night stand. Så er jo folk forskjellige da, noen blir ikke lett gravide mens andre blir gravide bare mannen ser dem dypt inn i øynene. Anonymkode: 58a6c...1f2 3
AnonymBruker Skrevet 19. april #17 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men hvor artig er det for mannen å aldri få utløsning? Men må spurte på dere hver gang? Jaja. Hver sin lyst. Anonymkode: a7b1f...f9d Før, under og etter mens kan fan fylle meg opp så mye ham bare vil.. Anonymkode: 2badc...f7c
I Grosny Skrevet 19. april #18 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hei! Dere som ble gravide av hoppe av i svingen, hadde han hatt utløsning innen ett døgn før? Og trakk han seg ut i god tid før han kom? Hørt mye om at man kun har sperm i precum om man har hatt utløsning noen timer/en dag før, fordi det ligger i urinrøret da, og at det er umulig om han ikke har hatt utløsning først. Vi bruker hoppe av i svingen metoden og han har ikke utløsning før vi har sex, i tillegg trekker han seg ut i god tid. Ifølge google osv er det trygt😅 Er derfor nysgjerrig på hva deres erfaring er😊 Anonymkode: 0d9db...f52 Akkurat passe trygt, blir det tryggere enn det så blir det få barn. ❤️
AnonymBruker Skrevet 19. april #19 Skrevet 19. april Jeg er ikke overrasket over at studier viser at IQen i Norge er på vei nedover når jeg leser denne tråden. Anonymkode: 8b4e5...1f5 4 3
AnonymBruker Skrevet 19. april #20 Skrevet 19. april Hoppet av i svingen i 10 år, aldri uønsket graviditet. Ble gravid på første forsøk 3 ganger. Anonymkode: 0737f...a2d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå