Gå til innhold

Hvor ofte spiser du vafler?

Hvor ofte spiser du vafler?  

38 stemmer

1. 1. Hvor ofte spiser du vafler?

• Hver uke
      4
    • Hver måned
      2
    • Noen ganger i halvåret
      13
    • Noen ganger i året
      18
    • Aldri
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vafler er så godt! Synes jeg. Liker du det og?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger i året. Ikke hver måned, akkurat. Jeg liker godt vafler med trollkrem lagd med bringebær, så det blir litt når de er modne. 

Anonymkode: c4e11...3fb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobbet en plass som serverte vafler. Å stå i den steikeosen dag inn og dag ut i 4 år er som å jobbe på Mc Donald, en blir lei ganske fort. Nå er det 7 år siden jeg sluttet og klarer endelig å spise vafler uten å totalt få avsmak men det holder en sjelden gang, noen ganger i året om ikke sjeldnere. Lager det aldri hjemme hos meg selv. 

Vafler med brunost og bringebær syltetøy eller vafler med brie ost, nøtter og lønnesirup er det jeg bruker de sjeldne gangene jeg spiser.

Anonymkode: 91de9...b20

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Noen ganger i halvåret. Elsker vafler, men kan ikke spise så mange lenger, dessverre.

Favoritten er vafler med is eller rørt jordbær.

Endret av SPOCA
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Lager det ett par ganger i året kanskje. Det blir alltid såpass mange at det går litt i fryseren som vi da kan ta opp når vi måtte ønske det. Men jeg betaler det aldri for det utenfor hjemmet. 

Anonymkode: 057b5...845

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spiser det ca 4 ganger i året, og spiser bare 1 eller 2. Elsker å ha blåbærsyltetøy og rømme på.

Anonymkode: 00fb8...833

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker vafler, så kunne i teorien spist det hver dag, men jeg er også en person som passer veldig på vekta. Derfor blir det bare noen få ganger i året. 

Anonymkode: aa606...6c3

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vafler er perfekt til å få brukt opp rester i. Melk,fløte,rømme, vaniljesaus osv. Akkurat nå er kastvafler uten sukker med kremost og røkelaks favoritt. 

Ellers er vafler bankers når man har kaffe gjester. 

Anonymkode: a1ac6...5d9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg jobbet en plass som serverte vafler. Å stå i den steikeosen dag inn og dag ut i 4 år er som å jobbe på Mc Donald, en blir lei ganske fort. Nå er det 7 år siden jeg sluttet og klarer endelig å spise vafler uten å totalt få avsmak men det holder en sjelden gang, noen ganger i året om ikke sjeldnere. Lager det aldri hjemme hos meg selv. 

Vafler med brunost og bringebær syltetøy eller vafler med brie ost, nøtter og lønnesirup er det jeg bruker de sjeldne gangene jeg spiser.

Anonymkode: 91de9...b20

Oi det høtes godt ut med brie,aldri tenkt på før🥰

Anonymkode: db575...004

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ofte. Vafler med mye egg, havregryn og banan eller gulrot som søtning ser jeg ingen problemer med.

Anonymkode: 3ce04...1ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alt fra 1 gang i uka til flere.

Vi lager ofte grove vafler og blir da brukt pålegg. Jeg syns de grove ee gode med smøreost og skinke, sønnen vil ha smør og røkt fisk, jentungen gulost, skinke og salat

Tror mange tenker vafler er usunt, men kan faktisk lages til å være sunne og,brukes som brød

Anonymkode: 53c9c...868

• Liker 2
Skrevet

Blir vafler til frokost enkelte helger i måneden. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker vafler jeg å. Men jeg prøver å ikke spise slike ting. Verken boller eller vafler. Hvis jeg lager så lager jeg med havregryn. Lager dem sunn. 

Anonymkode: aec2e...bf9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker vafler, og kunne spist der hver dag. Men jeg ønsker ikke å bli tykkere enn det jeg allerede er så da blir det ikke så ofte. Hjelper ikke akkurat på at jeg har tonnevis med smør på de heller 🤣. Så prøver å holde meg til maks 1 gang annenhver måned. 

Anonymkode: 97196...fbb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flere år siden. Jeg er ikke så glad i vafler eller pannekaker. 

Anonymkode: 179f0...77d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hver fredag på jobb. Så lager vi vafler hjemme. Grove vafler til frokost, rømmevafler, belgiske vafler både til middag og dessert.

Anonymkode: 60b85...8da

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...