Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter dårlig stemning og det har bygget seg opp gradvis irritasjon over væremåte....

Og da få kommentaren "jeg har ikke så mye å si" på spørsmålet om vi snakkes igjen. 

Hvordan tolker du det?

Anonymkode: 47c5a...ed4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At det er ferdig diskutert og ikke noe mer å si, man kan ikke endre synspunkt.

Anonymkode: afc55...584

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Etter dårlig stemning og det har bygget seg opp gradvis irritasjon over væremåte....

Og da få kommentaren "jeg har ikke så mye å si" på spørsmålet om vi snakkes igjen. 

Hvordan tolker du det?

Her var det lite info. Hvem er det her? Noen du dater? En venn? Dårlig stemning har bygget seg opp gradvis, hvorfor? Hva ønsker du selv å få ut av forholdet ? 

Anonymkode: 17b73...10d

• Liker 2
Skrevet

Kjæresten din eller hvem sa det? 

Anonymkode: a9ef1...591

Skrevet

Litt lite kontekst. Men kan nesten høres ut som personen er litt «ferdig med deg», eller har distansert seg.🤷‍♀️

Anonymkode: e11e3...2de

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvordan tolker du det?

Hadde ikke tatt kontakt igjen. 

Anonymkode: 81cac...5a8

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kjæresten din eller hvem sa det? 

Det var jeg som sa det.  Grunnleggende manerer og respekt for omgivelsene, jeg ble flau.

Skrevet

Det var avskjed på grått papir.

Anonymkode: d1b3e...154

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det var jeg som sa det.  Grunnleggende manerer og respekt for omgivelsene, jeg ble flau.

Du sa det til kjæresten din? Eller nå exen din? Jeg hadde tatt det slik at det toget var nå kjørt, og det var vel like greit om det mangler respekt for omgivelsene og grunnleggende manerer.

Anonymkode: a9ef1...591

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan tolker du det?

De fleste ville ment at de aldri skulle snakke igjen.

Typen min ville ment her og nå, ikke for resten av livet, fordi han som autist snakker bokstavelig og ikke i koder. 

Hvis du sa det, hvorfor spør du her? Du vet selv hva du mente. Trenger du oss til å tolke deg selv? 

Hvis du ikke mente å bryte kontakt, så får du si det til personen. Hvis du mente å bryte kontakt, let it go.

Anonymkode: 2d59a...cc5

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville tolket det som at vedkommende ikke ønsker å snakkes mer. 

Anonymkode: 7cb8e...370

Skrevet

Så mye mer å si om en pågående uttværet diskusjon eller til motparten på generell basis? Det ene ville jeg sett som et forsøk på å legge diskusjonen død, det andre som et takk og favel. Jeg ville neppe tatt initiativ til å snakkes igjen...

• Liker 1
Skrevet

Hvordan tolker du det?

"Deg er jeg ferdig med."

Anonymkode: 80096...e8c

• Liker 1
Skrevet

Kan du skrive mer utfyllende så vi forstår skikkelig?

Men utifra det liooe vi vet, så viole jeg også tolket det som at du ikke rr interessert i forholdet lenger og ville ansett din kommentar som avslutning. 

Anonymkode: c31fa...23d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...