Hanne67 Skrevet 19. april #1 Skrevet 19. april Noen som har noen å anbefale? Jeg spiser det meste, men er kanskje mest glad i asiatisk, sushi, kebab m.m når jeg skal spise ute. Gjerne tips om kaffe/bakverk også.
AnonymBruker Skrevet 19. april #2 Skrevet 19. april Jeg synes det er veldig hyggelig på Paa Brygga https://paabrygga.no/ Anonymkode: 93cef...8fb 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #3 Skrevet 19. april Thai market er en sikker vinner om du liker asiatisk 👌 Anonymkode: a1015...63e 1
Hanne67 Skrevet 19. april Forfatter #4 Skrevet 19. april Jeg kom på at det kunne vært godt med bakt potet også, og da kom gatekjøkkenet Flora opp. Ikke noe fancy restaurant, men får gode tilbakemeldinger på maten. Går sikkert også an å ta med og sitte ved Glomma, men ser ut som det er fin beliggenhet der den er også. Noen som har vært der?
AnonymBruker Skrevet 21. april #6 Skrevet 21. april Alltid likt chang cheng. Kebab house den beste kebaben. Odds konditori er bra. Har ellers hørt mye fint om Bakfickan Bakeri men aldri vært der selv. Anonymkode: 19f21...e5a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå