Gå til innhold

Edderkopper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bor i et hus fra 30 tallet men som er renovert i 2012. Har også kjeller også.

Edderkoppene er jo aktive om våren og høsten spesielt. De dukker opp på veggene, hjørnet i taket og hjørnet på gulvet.

De kommer jo inn uansett og er nyttedyr. Jeg bærer de ut.

Noen lager noe nett mens noen ikke. Det er ikke stor husedderkopp for de er ikke så store. Lurer på kanskje kjelleredderkoppen?

I dag har jeg båret ut 3 stk.

Flere som har dem i hus?

FB_IMG_1776540593241.jpg

FB_IMG_1776540585329.jpg

Anonymkode: 59668...f49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dessverre... Ser akkurat ut som de der. Jeg bor i et eldgammelt tømmerhus. De dukker plutselig opp av intet, spesielt nå som det begynner bli varmt både ute og i huset. Har egentlig edderkoppskrekk, men har nesten tvunget meg til å leve med dem... bærer ut de jeg får tak i, liker ikke å drepe dem.

Anonymkode: f0ced...bf3

Skrevet

Kommer inn noen her og der, men kattene tar dem :)

Anonymkode: fe605...031

Skrevet

De edderkoppene som kommer inn i huset er stort sett små, men alle jeg finner når det er varmt nok i været får flytte ut i drivhuset hvor det er masse insekter og de kan gjøre nytte for seg :nigo: 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja, dessverre... Ser akkurat ut som de der. Jeg bor i et eldgammelt tømmerhus. De dukker plutselig opp av intet, spesielt nå som det begynner bli varmt både ute og i huset. Har egentlig edderkoppskrekk, men har nesten tvunget meg til å leve med dem... bærer ut de jeg får tak i, liker ikke å drepe dem.

Anonymkode: f0ced...bf3

Er tømmer i huset jeg bor i også.

Har måtte tvunget meg selv også til å møte frykten. Gir de navn å snakker med de på vei ut. En måte å håndtere fobien på. 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kommer inn noen her og der, men kattene tar dem :)

Anonymkode: fe605...031

Bikkja mi snuser på de å bare.. 

Nei, kjedelig.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...