rolfkjo Skrevet 10. april 2006 #1 Skrevet 10. april 2006 (endret) Hvorfor hjelp?? vel jeg gleder meg veldig til å gifte meg med min forlovede som er fra thailand, men problemet er at svært få fra norge vil ha mulighet til å komme i bryllupet mitt. kunne du tenkt deg å reise helt til thailand i bryllup? Endret 10. april 2006 av rolfkjo
Gjest Shadowlyn Skrevet 10. april 2006 #2 Skrevet 10. april 2006 Det spørs hvor close jeg var personen. Var det noen i nær familie eller en veldig god venn kunne jeg gjerne dratt om jeg hadde penger nok.
Nordlandspia Skrevet 10. april 2006 #3 Skrevet 10. april 2006 (endret) ... Endret 21. november 2009 av Nordlandspia
*Emma* Skrevet 10. april 2006 #4 Skrevet 10. april 2006 Hvis det var noen veldig close og jeg hadde råd - OG fikk vite det lenge nok før (vet ikke om jeg syns 6 mnd er lenge nok) så JA. Skal selv gifte meg i USA og vi sa ifra 14 mnd før. Vi kommer til å ha mellom 11 og 15 gjester, Syns det er kjempe bra!!
Lykketrollet Skrevet 10. april 2006 #5 Skrevet 10. april 2006 Ja, hvis det hadde latt seg gjøre praktisk, mt på barn penger ol.
Gjest Gjest_Anki_* Skrevet 10. april 2006 #6 Skrevet 10. april 2006 Helt klart HAr alltid hatt lyst til å reise til Thailand, og her hadde jo unnskyldnigen kommet Og hvis jeg viste om det i god tid, hadde det gått an å tatt ferien da. Go for it girl. De kommer de som har anledning, så får resten være glad de ble invitert
Gjest gjest1 Skrevet 10. april 2006 #7 Skrevet 10. april 2006 Hvis jeg var nær nok og fikk beskjed i god tid så... Bestevenninnen min gifter seg i Afrika neste år, og ettersom jeg skal være forlover har hun gitt beskjed allerede nå om at vi begynne å spare penger
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2006 #8 Skrevet 11. april 2006 Hadde vi skulle giftet oss så langt hjemmen fra hadde vi nok valgt å ha en liten sammenkomst hjemme etterpå pga en del av familien og venner ikke hadde hatt muighet til å komme... Skulle i alle fall hatt veldig god rår for å reise så langt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå