Gå til innhold

"hjelp" jeg skal gifte meg

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvorfor hjelp?? vel jeg gleder meg veldig til å gifte meg med min forlovede som er fra thailand, men problemet er at svært få fra norge vil ha mulighet til å komme i bryllupet mitt. kunne du tenkt deg å reise helt til thailand i bryllup?

Endret av rolfkjo
Videoannonse
Annonse
Gjest Shadowlyn
Skrevet

Det spørs hvor close jeg var personen. Var det noen i nær familie eller en veldig god venn kunne jeg gjerne dratt om jeg hadde penger nok.

Skrevet (endret)

...

Endret av Nordlandspia
Skrevet

Hvis det var noen veldig close og jeg hadde råd - OG fikk vite det lenge nok før (vet ikke om jeg syns 6 mnd er lenge nok) så JA.

Skal selv gifte meg i USA og vi sa ifra 14 mnd før. Vi kommer til å ha mellom 11 og 15 gjester, Syns det er kjempe bra!!

Skrevet

Ja, hvis det hadde latt seg gjøre praktisk, mt på barn penger ol.

Gjest Gjest_Anki_*
Skrevet

Helt klart :) HAr alltid hatt lyst til å reise til Thailand, og her hadde jo unnskyldnigen kommet :ler: Og hvis jeg viste om det i god tid, hadde det gått an å tatt ferien da. Go for it girl. De kommer de som har anledning, så får resten være glad de ble invitert :)

Gjest gjest1
Skrevet

Hvis jeg var nær nok og fikk beskjed i god tid så...

Bestevenninnen min gifter seg i Afrika neste år, og ettersom jeg skal være forlover har hun gitt beskjed allerede nå om at vi begynne å spare penger

Gjest gjest1
Skrevet

Hadde vi skulle giftet oss så langt hjemmen fra hadde vi nok valgt å ha en liten sammenkomst hjemme etterpå pga en del av familien og venner ikke hadde hatt muighet til å komme...

Skulle i alle fall hatt veldig god rår for å reise så langt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...