AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Skrevet 23 timer siden Noen som har opplevd å bli svimmel av å ta kreatin? Jeg trodde kanskje svimmelheten jeg opplever var enda et symptom på perimenopause, men begynte å tenke at det oppsto rundt da jeg startet å ta kreatin. Noen som har erfaring? Anonymkode: 4c918...a6d
Blod Skrevet 22 timer siden #2 Skrevet 22 timer siden Passer du på å få i deg nok væske da du tar det? 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Skrevet 21 timer siden Jepp! Er aldri svimmel. Ble det da jeg startet på kreatin. Jeg prøver først de 3g som anbefalt, men måtte vare stoppe. Tok to uker pause før jeg trappet opp. 1 g 4 uker, 2 g 4 uker og så 3 g videre. Da merket jeg ingen bivirkninger men en enorm effekt på overskudd, energi og tankekraft. Er midt i 40 årene. Så hadde vel lavt kreatin da sannsynligvis. Opptrapping var tingen for min kropp. Men jeg er også liten og lett. Anonymkode: 70676...cc3
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #4 Skrevet 21 timer siden Jaa. Jeg kjøpte keratin for to uker siden og tok 3-5 mg i litt vann før trening. Jeg har aldri i mitt liv blitt så dårlig. Jeg fikk kraftig migrene anfall, ble svimmel og svettet som bare det. Hele verden gikk i spinn for meg. det var så ille at jeg faktisk tenkte å ringe ambulanse fordi jeg var redd jeg skulle falle om. Aldri aldri mer og 650kr i vasken. er 40 år og veier 57 kg og trener styrke 4 ganger i uken. Anonymkode: 42e4b...fe8
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #5 Skrevet 20 timer siden Nei? Uansett tatt en paracet og drukket mer bare da, kreatin er så viktig. Blander det i havregryna da. Spiser det med mat. Enklest. Anonymkode: 927c1...2a7
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nei? Uansett tatt en paracet og drukket mer bare da, kreatin er så viktig. Blander det i havregryna da. Spiser det med mat. Enklest. Anonymkode: 927c1...2a7 Du tar paracet mot svimmelhet? For å klare å ta kreatin? Det høres jo ikke videre sunt ut... Anonymkode: 4c918...a6d 3
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden fordøyelsen min går helt i stå. Selv om jeg bare tar en knivspiss og løser det opp i varmt vann 🤨 Anonymkode: 832ef...91b
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Husk en skal drikke mer vann enn vanlig når en tar kreatin, dette er veldig viktig Anonymkode: f03bf...af2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jaa. Jeg kjøpte keratin for to uker siden og tok 3-5 mg i litt vann før trening. Jeg har aldri i mitt liv blitt så dårlig. Jeg fikk kraftig migrene anfall, ble svimmel og svettet som bare det. Hele verden gikk i spinn for meg. det var så ille at jeg faktisk tenkte å ringe ambulanse fordi jeg var redd jeg skulle falle om. Aldri aldri mer og 650kr i vasken. er 40 år og veier 57 kg og trener styrke 4 ganger i uken. Anonymkode: 42e4b...fe8 I "litt vann" holder ikke, du må ta det i et stort glass vann, og også passe på å få i deg mer vann enn vanlig resten av døgnet. Kreatin gjør jo at vann trekkes inn i muskulaturen. Dessuten anbefales det å ta kreatin etter trening, ikke før. Dette for best effekt. Eventuelt å dele opp dosen, ta halvparten før trening og resten etter, gjerne med et måltid. Gradvis opptrapping er også lurt, hvis man ikke har tatt det før. Anonymkode: e0a8e...d5d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå