AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:24 #1 Skrevet lørdag kl. 16:24 7-åringen ønsker seg rullesko. Jeg har søkt litt på nettet og ser at noen sko har ett hjul, mens andre har to. Hvilken type er best? Er det slik at man ruller bedre med to hjul?? 7 åringen er ellers flink til å stå på skøyter og rulleskøyter Anonymkode: 3fe99...ef1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Skrevet 21 timer siden Ingen som har barn med rullesko??? Anonymkode: 3fe99...ef1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen som har barn med rullesko??? Anonymkode: 3fe99...ef1 Nope. Det hadde noen barn aldri fått. De kan bruke rulleskøyter i situasjoner der det passer. Sko til barn skal være flate under og trygge å gå i. Anonymkode: 4dd87...5e5 2
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Skrevet 18 timer siden Vær obs på at på kjøpesenter og i butikker der det er forbudt med rulleskøyter gjelder det også rullesko. Anonymkode: 0af1f...d15 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Skrevet 14 timer siden Et hjul ruller best, men er vanskeligere å bruke. To hjul er mer stabilt. Derfor er det to hjul på de minste str og ett på de største. Dette minner meg på at jeg har flere par som er minimalt brukt som jeg skal legge ut på Finn og Tise. (Var kjempe populært på skolen da de kom, men gikk ut mail om forbud timer etter at vi kjøpte) Anonymkode: 0a9f4...bac
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Skrevet 13 timer siden Mine barn ville ikke ha lenger da jeg fortalte dem at de må bruke hjelm med disse skoene. Så det løste problemet hos oss. Uansett. Husk hjelm. Anonymkode: 31411...8a1 1 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Skrevet 12 timer siden Poenget med disse er ikke å rulle fort, da er rollerblades mer egnet. Anonymkode: b0960...651
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå