AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden I fjor traff jeg et «kjent ansikt» på et arrangement vi begge går på, og ble videre kjent ut fra det. Jeg syntes han er en flott mann og den siste tiden har det oppstått litt flørtende stemning mellom oss. Jeg ser absolutt på han som en potensiell partner, men kjenner at møtet med offentligheten skremmer meg litt. Er det noen her som har datet en offentlig person tidligere og har noen erfaringer å dele? Anonymkode: 6956a...a61
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Ja, men har en kjent i hjemlandet sitt, ikke i Norge. Jeg går ikke noe nærmere inn på hvem eller hvor, men der kan man som partner helt fint velge å ikke være en del av offentligheten. Det respekteres ganske greit at noen ønsker å holde partner privat, det reker ikke rundt en masse paparazzier så snart man åpner ytterdøra. Anonymkode: d37c4...e45
AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden #3 Skrevet 58 minutter siden Du trenger vel ikke å bli en del av offentligheten, bare fordi han er det? Bare be om å bli skjermet fra SoMe hvis han er aktiv der, og unngå å bli med på arrangementer i bransjen. Anonymkode: 72f5b...7bf 2
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden #4 Skrevet 52 minutter siden Det hadde vært en fullstendig dealbreaker hos meg. Anonymkode: efe5c...378
AnonymBruker Skrevet 49 minutter siden #5 Skrevet 49 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det hadde vært en fullstendig dealbreaker hos meg. Anonymkode: efe5c...378 Samme her. Ts, jeg mener å ha sett flere tråder om dette før, så søk de opp om du vil. Anonymkode: 5a7e6...a0e
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden #6 Skrevet 41 minutter siden Ja, jeg datet en svært kjent mann - husker helt i begynnelsen at han inviterte meg på en fest/arrangement, typ med rød løper og alt det der. Jeg svarte nei på invitasjonen, og han ble ganske forfjamset - lurte på hvorfor. Og, da sa jeg noe i retning av at jeg ikke ønsket offentligheten. "Det er det fineste noen har sagt til meg noen gang" svarte han. Han var jo vant til det stikk motsatte. Uansett, her må du jo bare gjøre det som er komfortabelt for deg - lykke til!❤️ Anonymkode: 0f1d0...e8f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå