AnonymBruker Skrevet 18. april #1 Skrevet 18. april Nesten hver helg sender en veninne snap av skituppene sine...lurer egentlig på hva som er greia. Vil hun vise at hun er sprek? at hun er på nok en topptur? gjør seg interessant? Jeg sender som regel bare et smilefjes tilbake...og nei jeg gidder ikke spør henne hvorfor hun gjør det men det irriterer meg litt....siden jeg later meg på sofaen etter en slitsom uke på jobb. Anonymkode: 1db50...7d3 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. april #2 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nesten hver helg sender en veninne snap av skituppene sine...lurer egentlig på hva som er greia. Vil hun vise at hun er sprek? at hun er på nok en topptur? gjør seg interessant? Jeg sender som regel bare et smilefjes tilbake...og nei jeg gidder ikke spør henne hvorfor hun gjør det men det irriterer meg litt....siden jeg later meg på sofaen etter en slitsom uke på jobb. Anonymkode: 1db50...7d3 Hun er vel fornøyd med å være ute på tur da Anonymkode: 06fe5...eac 7
AnonymBruker Skrevet 18. april #3 Skrevet 18. april Å shit! Jeg har sendt snap av skituppene mine mange ganger, og det har aldri falt meg inn at det kan irritere noen. Selv blir jeg glad av å se andres skitupper på snap. Det kan bidra til at jeg motiveres til å dra ræva ut av sofaen selv. Hvorfor har du snap egentlig? Er det ikke sånne ting snap er for? Man må ha det ganske kjipt om man skal irritere seg over at andre er på skitur. Hva med å glede seg på andres vegne? Anonymkode: 6e777...0fa 10
AnonymBruker Skrevet 18. april #4 Skrevet 18. april Hvis du blir irritert av hennes skitupp-snapper fordi du selv bare ligger på sofaen så syns jeg dette høres ut som et deg-problem. Du kan svare "åååh ikke send meg skituppsnapper, får bare dårlig samvittighet 🤣" Anonymkode: 06fe5...eac 6
Grønnsaksvaffel Skrevet 18. april #5 Skrevet 18. april Hun vil vise venninnen sin hva hun driver med fordi hun tror at venninnen er er så god venninne at hun syns det er koselig å få snapper fra henne. 9
AnonymBruker Skrevet 18. april #6 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nesten hver helg sender en veninne snap av skituppene sine...lurer egentlig på hva som er greia. Vil hun vise at hun er sprek? at hun er på nok en topptur? gjør seg interessant? Jeg sender som regel bare et smilefjes tilbake...og nei jeg gidder ikke spør henne hvorfor hun gjør det men det irriterer meg litt....siden jeg later meg på sofaen etter en slitsom uke på jobb. Anonymkode: 1db50...7d3 Æsj, tenk å ha venner som ønsker å dele opplevelsene sine med deg. Så forferdelig kjipt for deg. Anonymkode: 6c87f...6a5 9 1
AnonymBruker Skrevet 18. april #7 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nesten hver helg sender en veninne snap av skituppene sine...lurer egentlig på hva som er greia. Vil hun vise at hun er sprek? at hun er på nok en topptur? gjør seg interessant? Jeg sender som regel bare et smilefjes tilbake...og nei jeg gidder ikke spør henne hvorfor hun gjør det men det irriterer meg litt....siden jeg later meg på sofaen etter en slitsom uke på jobb. Anonymkode: 1db50...7d3 Du står altså ikke for ditt eget valg om hvordan du bruker din egen tid? Snakker om å være hjelpesløs og stakkarslig Anonymkode: 948f7...514 3
AnonymBruker Skrevet 18. april #8 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): men det irriterer meg litt....siden jeg later meg på sofaen Anonymkode: 1db50...7d3 Da går du for at hun kun gjør det for å irritere deg. Anonymkode: b15fa...7be 1 3
AnonymBruker Skrevet 18. april #9 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Å shit! Jeg har sendt snap av skituppene mine mange ganger, og det har aldri falt meg inn at det kan irritere noen. Selv blir jeg glad av å se andres skitupper på snap. Det kan bidra til at jeg motiveres til å dra ræva ut av sofaen selv. Hvorfor har du snap egentlig? Er det ikke sånne ting snap er for? Man må ha det ganske kjipt om man skal irritere seg over at andre er på skitur. Hva med å glede seg på andres vegne? Anonymkode: 6e777...0fa En gang iblant er ok, men hvis du sender det så ofte oppleves det som spamming. Det går an å gå ski/løpetur uten å legge det ut på SoMe 🙄 Anonymkode: c3f93...4b6 3
AnonymBruker Skrevet 18. april #10 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): et går an å gå ski/løpetur uten å legge det ut på SoMe 🙄 Nå var dette en snap til en venninne vel? Anonymkode: 6c87f...6a5 3
AnonymBruker Skrevet 19. april #11 Skrevet 19. april Spør om ikke de heller kan begynne med isbading. Anonymkode: f035c...b21 2
AnonymBruker Skrevet 19. april #12 Skrevet 19. april Synes dette forumet renner over av folk som blir irritert for å få oppdateringer fra venner. Jeg får snap av kaffekopper, sofakos, toppturer, løpeturer, ølflasker, dansegulv, unger som ler, hunder som logrer, solnedganger, soloppgaver, husvask, kakebaking, matlaging, snopeposer, unger som har trassanfall, osv osv. Det er vennene mine som deler øyeblikk fra livene sine, og jeg setter veldig stor pris på at de vil dele med meg. Hvordan jeg selv bruker tiden min tar jeg ansvar for selv. Hvis jeg har valgt å ligge på sofaen blir ikke det valget bedre eller dårligere av at andre går tur. Anonymkode: 10f73...bde 5 2
AnonymBruker Skrevet 19. april #13 Skrevet 19. april Sånne snapper er boooooring!!! Anonymkode: 96340...a8a 3
AnonymBruker Skrevet 19. april #14 Skrevet 19. april Du later deg på sofaen mens venninnen er aktiv på ski. Her lyser det jo dårlig samvittighet og irritasjon over at andre har overskudd! Du skulle heller ønske det var deg som hadde slik energi, ikke sant? Tipper pipa hadde fått en helt annen låt om du også var i aktivitet med et eller annet. Anonymkode: 5f5d8...ef2 3
AnonymBruker Skrevet 19. april #15 Skrevet 19. april Nå har ikke jeg snap, men jeg verken svarer eller sender smilefjes på sosiale medier om noen sender bilder av skitupper, sykkelstyre, løpende joggesko eller hva det måtte være. Det er jo ikke noe å svare på. Det samme gjelder bilder av nakne føtter, som noen har en merkelig hang til å poste. Føttene sine på stranda og med temperaturen i gule bokstaver ved siden av. Jeg kunne sendt melding tilbake og svart "hva er greia?", men lar det være av høflighet. Anonymkode: c404a...900 3
AnonymBruker Skrevet 19. april #16 Skrevet 19. april Snap av skitupper og snap av joggesko er akkurat det samme, man blar seg jo bare raskt forbi. Det er faktisk totalt uinteressant for andre enn de selv. Det er som en snap av mat eller snap av føtter på stranda, akkurat det samme. Temmelig meningsløse snapper. Anonymkode: 58cbb...9c0 3
Grønnsaksvaffel Skrevet 19. april #17 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Snap av skitupper og snap av joggesko er akkurat det samme, man blar seg jo bare raskt forbi. Det er faktisk totalt uinteressant for andre enn de selv. Det er som en snap av mat eller snap av føtter på stranda, akkurat det samme. Temmelig meningsløse snapper. Anonymkode: 58cbb...9c0 Snap er ikke stedet for å sende seriøse bilder som er interessante å ta vare på for framtiden. 4
AnonymBruker Skrevet 19. april #18 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nå har ikke jeg snap, men jeg verken svarer eller sender smilefjes på sosiale medier om noen sender bilder av skitupper, sykkelstyre, løpende joggesko eller hva det måtte være. Det er jo ikke noe å svare på. Det samme gjelder bilder av nakne føtter, som noen har en merkelig hang til å poste. Føttene sine på stranda og med temperaturen i gule bokstaver ved siden av. Jeg kunne sendt melding tilbake og svart "hva er greia?", men lar det være av høflighet. Anonymkode: c404a...900 Greien er at noen nyter strand og at det er varmt, og ville dele det med deg. Anonymkode: 10f73...bde 3
AnonymBruker Skrevet 19. april #19 Skrevet 19. april Hun er engasjert og entusiastisk og vil dele det, og du blir litt sur fordi det er et stykke unna det du har overskudd til der og da. Jeg forstår begge sider, og anbefaler some-detox når man egentlig er for sliten til å skru seg på andres bølgelengde hele tiden. Anonymkode: fad9f...b2e 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #20 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Greien er at noen nyter strand og at det er varmt, og ville dele det med deg. Anonymkode: 10f73...bde Men det er fortsatt ikke interessant, spesielt ikke flere ganger daglig. Veldig lite er egentlig interessant når det postes daglig. Men hvis man svarer og sender smilefjes, vil senderen anta at det er interessant. Anonymkode: c404a...900 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå