Jesusser Skrevet 18. april #41 Skrevet 18. april Ingen normale barn på 11 år gidder å leke med en lysbryter. Unormalt barn fra en høyst unormal familie virker det som… 3
AnonymBruker Skrevet 18. april #42 Skrevet 18. april Henlene skrev (3 timer siden): Nei Joda, nå er du bare vrang. Jeg ser hvordan disse problemene oppstår... Anonymkode: fa3be...11c 1
AnonymBruker Skrevet 18. april #43 Skrevet 18. april Kan du ikke ha et sånn liten IKEA lampe ved din dør og skru ut lyspærene eller ta sikringen i gangen? Så kan du si at det sikkert er fordi 11-åringen leker med lysbryteren? Eller hva med superlim på lysbryteren? Anonymkode: c01a5...c63 2
Snok1 Skrevet 18. april #44 Skrevet 18. april Grønnsaksvaffel skrev (5 timer siden): Det heter at, ikke att. ….og et leketøy (ikke ett) når det er ubestemt entall. 1
Henlene Skrevet 18. april Forfatter #45 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan du ikke ha et sånn liten IKEA lampe ved din dør og skru ut lyspærene eller ta sikringen i gangen? Så kan du si at det sikkert er fordi 11-åringen leker med lysbryteren? Eller hva med superlim på lysbryteren? Anonymkode: c01a5...c63 Den var fin😊 takk
AnonymBruker Skrevet 19. april #46 Skrevet 19. april Henlene skrev (15 timer siden): Jo, gidder ikke bruke lommelykt Gidder ikke? Ja, det tar jo evigheter å skru på lyset på mobilen 🙄. Du er da søren meg like vrang som den ungen. Anonymkode: c6336...e4e 3
Henlene Skrevet 19. april Forfatter #47 Skrevet 19. april (endret) AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Gidder ikke? Ja, det tar jo evigheter å skru på lyset på mobilen 🙄. Du er da søren meg like vrang som den ungen. Anonymkode: c6336...e4e Nei vettu hva, hele familien står jo bare å ser på at han holder på og synes det er kjempe gøy!! når en hel familie stadig gjør ting for å plage naboen kalles det MOBBING!! Barnet er 11 år ikke 4! Endret 19. april av Henlene
AnonymBruker Skrevet 21. april #48 Skrevet 21. april Fikk vi altså en oppdatering på tråden om bestemoren som kom på døren fordi de ikke hadde fått haike fra busstopp? Jøss... Anonymkode: 1efc9...1eb 2
AnonymBruker Skrevet 21. april #49 Skrevet 21. april Henlene skrev (På 18.4.2026 den 16.28): Jeg har barn jeg også, Henlene skrev (På 18.4.2026 den 16.28): «hold kjeft a…du bor ikke her engang..» Uff, sånn snakker man ikke til andre mennesker. Håper ikke du har eneansvar for barn med den væremåten der. Da kan det nok hende at dine barn også blir «drittunger» som du selv kaller nabounga… Anonymkode: 27894...3cb 1
piggrokken Skrevet 21. april #50 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (På 18.4.2026 den 16.32): Meg som unge dette... Anonymkode: 70e8a...28d Da er vi 2 😀
Mezzosoprena Skrevet 21. april #52 Skrevet 21. april Jeg skjønner jo veldig godt hvorfor det er nabokonflikter her ja 🙂
AnonymBruker Skrevet 21. april #53 Skrevet 21. april Haha meg og venn i blokka på 90-tallet. Han nede og jeg øverst. Og sinte folk i midten 😆 Anonymkode: 32178...95f
AnonymBruker Skrevet 23. april #54 Skrevet 23. april Henlene skrev (På 18.4.2026 den 16.28): Jeg har hatt en nabokrangel gående siden november..som egentlig begynner å bli ganske underholdene…Man vet jo aldri hva som kan skje hvis man treffer naboene IRL…😊 For kort tid siden var jeg på vei opp trappa til vår leilighet. Vi har felles inngang i en tremannsbolig. Idet jeg går oppover kommer 11 åringen med familie (under oss), ut av sin dør. I den rekkefølgen…. Når jeg er midt i trappa skrur 11 åringen av lyset. Da ser ikke jeg nøkkelhullet og skrur lyset på igjen, (egen bryter). Umiddelbart skrus lyset av og jeg skrur på. Syv ganger holder vi på slik, før jeg bøyer meg litt ned og spør irritert: «hva er problemet egentlig?» Mor: «nei, vet du hva (mitt navn), nå må du gi deg!! «det er barn og det må man forvente at barn kan gjøre..» (Det er en 4 åring i familien, men han står utenfor med bestemor…) Meg: «det er mulig, men det er 11 åringen som skrur av og på lyset nå» Neida, det var begge barna som «lekte med lysbryteren»…(ifølge mor som sto å så på) Så begynner bestemor å blande seg inn, som alltid.. Jeg er så lei av det kvinnemennesket at jeg svarer: «hold kjeft a…du bor ikke her engang..» Så klapper jeg igjen døra… Så når bør man ha lært at man ikke leker med lysbrytere, stikkontakter osv..? Jeg har barn jeg også, men dette begynte de å lære om på krabbestadiet…. (Det må nevnes at det overhodet ikke ble tatt høyde for at «mine barn er barn» når de hadde glemt å lukke felles dør 3-4 max 5 ganger i fjor sommer og de er under 10. Nei, da kom spydighetene som «perler på en snor» fra bestemor…(som ikke bor der men alltid er på besøk). Tenker naboen må oppdra barnet sitt- og du har "tapt" med en gang du viser at du blir irritert. Anonymkode: 9b0b2...5b6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå