AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Eller noen man er betatt av og kanskje egentlig forelsket i.? Det passer utrolig dårlig å forelske seg i noen man ikke er gift med. Har vært betatt lenge. Har ikke truffet vedkommende heller på flere måneder. Men plutselig stod h*n der, og poff.. Jeg har brukt 4 dager på å prøve og få h*n ut av hodet. Men i bilen på vei hjem i dag, (har ikke truffet vedkommende siden onsdag) så måtte jeg bare innrømme for meg selv at jeg er forelsket. F*@¿😢 x10 Anonymkode: 748a0...a63
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden En crush er bare mangel på informasjon… husk på det. 4 dager er ikke noe. Gi det fire uker du. Anonymkode: 45eaa...020 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): En crush er bare mangel på informasjon… husk på det. 4 dager er ikke noe. Gi det fire uker du. Anonymkode: 45eaa...020 Tja.. Mtp at jeg har var betatt i over et år så er det ikke så lett. så har det ikke vært kontakt siden før jul. Jeg har aldri tatt kontakt, og ikke kan styre det selv heller. Onsdag dukket h*n opp, uten at jeg har noen påvirkning på det. 4 uker? Har prøvd i 4 måneder allerede.. Anonymkode: 748a0...a63
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tja.. Mtp at jeg har var betatt i over et år så er det ikke så lett. så har det ikke vært kontakt siden før jul. Jeg har aldri tatt kontakt, og ikke kan styre det selv heller. Onsdag dukket h*n opp, uten at jeg har noen påvirkning på det. 4 uker? Har prøvd i 4 måneder allerede.. Anonymkode: 748a0...a63 Så du har satt vedkommende opp på en pidestall? Fantaserer du om denne personen? Hva vet du egentlig? Anonymkode: 45eaa...020
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Å glemme en Crush, gammel kjæreste osv gjør man den dagen man finner sitt livs kjærlighet, dvs da har man hverken øyne for fortid eller hvem som evt du møter i fremtid. Anonymkode: 2f3ac...acc
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du har satt vedkommende opp på en pidestall? Fantaserer du om denne personen? Hva vet du egentlig? Anonymkode: 45eaa...020 Ja. Du kan godt kalle det en pidestall. Drømmer om vedkommende om natten. Har drømt at vi er sammen og har det fint. Ikke seksuelt, men at vi satt på et pledd og drakk kaffe utendørs. Har kjent vedkommende i snart 3 år. Har jobbet sammen, og jobber nå i samme bedrift men ikke i samme avdeling. Vedkommende er singel/skilt. Vi er omtrent like gammel. Har pratet mye sammen. Om både familie, hobbyer og historier fra livene våre. Anonymkode: 748a0...a63
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Haha, et par dager. Gi det 25 år Anonymkode: 21c60...e6f
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Haha, et par dager. Gi det 25 år Anonymkode: 21c60...e6f Hva mener du? For å forklare. Har kjent hverandre i snart 3 år. Jeg har vært betatt siden jeg traff vedkommende første gang. Så har det bare utviklet seg. Så fikk jeg nesten sjokk av meg selv da jeg traff h*n på onsdag. Har knapt sett hverandre siden jul. Anonymkode: 748a0...a63
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden Du får sprite opp på hjemmebane Anonymkode: d987b...1ce
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du får sprite opp på hjemmebane Anonymkode: d987b...1ce Tro meg. Det er jo der jeg har dårlig samvittighet. Jeg har en ektefelle som er trøtt. Hele tiden. Har uttalt at h*n ønsker å bruke helger til å være hjemme å slappe av. Ser tv hele kvelden. Er stor fan av diverse reality-greier. Jeg foreslår å f. Eks finne på noe i langhelg 1.mai. Reise bort, leie airbnb-hytte. Svaret er at da må det bli fint vær ellers er det ikke vits. Så det får vi se på når den tid kommer. Det er under 2 uker til liksom.. Anonymkode: 748a0...a63
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå