Gå til innhold

Antidep pmdd

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen med erfaring og som kun bruker de halve måneden? Hvillet merke?

Anonymkode: 0b6d7...878

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte med fluoxetin halve måneden, og det ga meg et nytt liv!! Men jeg har ADHD og greide ikke styre på med å ta/ikke ta pille, så jeg tar fluoxetin hver dag nå og skal aldri slutte.

Anonymkode: 9a3aa...c87

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg begynte med fluoxetin halve måneden, og det ga meg et nytt liv!! Men jeg har ADHD og greide ikke styre på med å ta/ikke ta pille, så jeg tar fluoxetin hver dag nå og skal aldri slutte.

Anonymkode: 9a3aa...c87

Så bra! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde, både syklisk og kontinuerlig, men sluttet pga bivirkninger. Følte meg konstant flat, klarte ikke kjenne på glede eller andre gode følelser og mistet all sexlyst. Jeg blir sånn når jeg går på hormonprevensjon også.

Ketaminassistert terapi gjorde at jeg ble kvitt den verste depresjonen i PMDD’en, men fungerer fremdeles veldig dårlig de siste ti dagene i syklus.

Anonymkode: 84256...6fa

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg prøvde, både syklisk og kontinuerlig, men sluttet pga bivirkninger. Følte meg konstant flat, klarte ikke kjenne på glede eller andre gode følelser og mistet all sexlyst. Jeg blir sånn når jeg går på hormonprevensjon også.

Ketaminassistert terapi gjorde at jeg ble kvitt den verste depresjonen i PMDD’en, men fungerer fremdeles veldig dårlig de siste ti dagene i syklus.

Anonymkode: 84256...6fa

Ble du apatisk eller mer sånn at ingenting betyr noe jeg vil bare dø? Vet ikke helt hva som er verst egentlig.. Håper du finner noe annet som funker for deg :) Utrolig slitsomt å leve med. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...