AnonymBruker Skrevet 18. april #1 Skrevet 18. april Når vi skal gå over fra klokke til telefon, finnes det slik begrensninger på telefon og, at man kan ha på innstillinger hvor man styrer hvem som kan ringe barnet og hvem barnet kan ringe til? Slik det er på klokke? Nå må vi legge fysisk inn numrene som hun skal få lov å ringe til og hvem som skal få lov å ringe henne. Anonymkode: 28fb1...70a
AnonymBruker Skrevet 18. april #2 Skrevet 18. april Legg inn telefonnumrene i telefonlista og snakk med barnet ditt om at det kun er lov å ringe de som er i lista. Vi må faktisk oppdra, hjelpe og støtte barna våre - ikke bare tenke at teknologien skal sette begrensningene og oppdra for oss. Jeg har 5 barn og det har aldri vært et problem med telefon. Man snakker med og veileder barna slik at de en dag evner og klarer å gjøre dette godt på egenhånd. Anonymkode: 573f2...108
AnonymBruker Skrevet 18. april #3 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Legg inn telefonnumrene i telefonlista og snakk med barnet ditt om at det kun er lov å ringe de som er i lista. Vi må faktisk oppdra, hjelpe og støtte barna våre - ikke bare tenke at teknologien skal sette begrensningene og oppdra for oss. Jeg har 5 barn og det har aldri vært et problem med telefon. Man snakker med og veileder barna slik at de en dag evner og klarer å gjøre dette godt på egenhånd. Anonymkode: 573f2...108 Ja, det er jo sant. Jeg ønsket bare ha noe info om dette, da vi er i en livssituasjon hvor vi skal være skjermet fra enkelte mennesker. Var mer for å unngå uønskede hendelser. Men jeg skjønner hva du mener, takk for tilbakemeldingen😊 Anonymkode: 28fb1...70a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå