AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Har dere opplevd fødselstranse? Jeg tror jeg opplevde det under fødsel. Jeg fikk epidural, men hadde lite/ingen effekt av den. Da riene stod på som verst virket det som om hodet mitt forsvant til en annen plass. Jeg hørte ikke hva som ble sagt og jeg klarte ikke få med meg hvem som kom inn i rommet eller hva som skjedde rundt meg. Det føltes som om jeg var helt fjern og ruset. På én måte syntes jeg det var litt godt, da det virket som om det var kroppens måte å håndtere smertene på. Jeg husker ikke så mye fra dette tidsrommet, men hadde en følelse av at jeg så meg selv «ovenfra og ned» om det gir mening. Jeg vet ikke om jeg gikk i fødselstranse fordi epiduralen ikke virket, eller om jeg kunne opplevd det uansett. Vil gjerne høre deres erfaringer, da dette var noe jeg var totalt uforberedt på at man kunne oppleve i fødsel! Det gir meg faktisk litt lyst til å prøve umedisinert fødsel neste gang. 🥹 Anonymkode: e4315...64e
boblevann Skrevet 4 minutter siden #2 Skrevet 4 minutter siden Jeg har to umedisinerte fødsler med stormrier bak meg, og jeg var ikke tilstede under noen av dem 😅 Husker ingenting, hørte ingenting, registrerte fint lite. Mannen har måttet fortelle meg i etterkant hva som skjedde. Veldig merkelig opplevelse!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå