AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Hei eg er gravid i uke 19 og prøver å finne ut hva som vil lønne seg for meg best økonomisk og om noen har erfaring. Eg vil ha 100% alene omsorg for barnet da far ikke vil være involvert en plass. Rekner med å kanskje få 2000kr i barnebidrag. Spørsmålet mitt er vel mer det at eg har veldig lav inntekt altså ca 20976 før skatt, foreldre penger skal eg nok ha rett på men eg må nok ha overgangsstønad på siden da i så fall.. er det best å velge foreldre penger + overgangsstønad?? Er det noen som har erfaring med dette og kan dele hvor mye dere fikk? Eller er det best å velge engangsstønad og overgangsstønad… eg skal ha alle 49 uker selv. Anonymkode: 8c22a...89f
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Engangsstønad er ikke mye når du tenker at det skal dekke alt i 49 uker. Du kan uansett ikke velge dersom du har rett på foreldrepenger. Engangsstønad er for den som ikke har opparbeidet seg retten til foreldrepenger. Anonymkode: 10ed6...818
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Har du rett på foreldrepenger så ville jeg gått for det. Anonymkode: f8300...e50 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå