AnonymBruker Skrevet 17. april #1 Skrevet 17. april Og som helst ikke inneholder gelatin. Jeg har laget iskake med revet sjokolade på toppen, så noe som passer til det. Må være lett å lage til ganske mange Anonymkode: 615dd...dc2
AnonymBruker Skrevet 17. april #2 Skrevet 17. april Langpanne brownies og litt friske bær? Anonymkode: 68462...e80 1 1
Luckiness Skrevet 17. april #3 Skrevet 17. april Skal iskaken og den andre desserten serveres som en dessert? Altså iskake og med noe til? Om ikke tenker jeg det ikke spiller noen rolle om de passer sammen.
AnonymBruker Skrevet 17. april #4 Skrevet 17. april Luckiness skrev (3 timer siden): Skal iskaken og den andre desserten serveres som en dessert? Altså iskake og med noe til? Om ikke tenker jeg det ikke spiller noen rolle om de passer sammen. Ja, tenkte å servere begge samtidig, som alternativer. Anonymkode: 615dd...dc2
K.B. Skrevet 17. april #6 Skrevet 17. april Sjokolademousse, enklere enn du skulle tro og noe de aller fleste liker. 1
AnonymBruker Skrevet 17. april #7 Skrevet 17. april Marengs og is passer bra sammen, og marengs med vaniljekrem og bær (som Pavlova). Du kan lage de som små Pavlova, så kan folk ha på vaniljekrem og bær , eller is selv Krever litt tid , men er ikke spesielt komplisert… Ellers er det veldig godt med både eplekake og brownies, men hvis den skal serveres sammen med isen bør kaken være varm.. Anonymkode: d9ee0...7df 2
AnonymBruker Skrevet 18. april #8 Skrevet 18. april Jeg burde ha skrevet tydeligere at den må kunne lages helst minst en dag tidligere. Har lite tid den dagen selvskapet skal være og må konsentrere meg om de tingene som må lages samme dag Anonymkode: 615dd...dc2
AnonymBruker Skrevet 18. april #9 Skrevet 18. april Kjøp ferdig sjokoladepudding og vaniljesaus. Anonymkode: 48866...dec
AnonymBruker Skrevet 18. april #10 Skrevet 18. april Mandariner på boks servert med vaniljesaus og en sitronmelisse dusk på toppen. Anonymkode: 1b789...f33
AnonymBruker Skrevet 18. april #11 Skrevet 18. april Krydderkokte pærer med pisket krem til Anonymkode: 5473d...ad2 1
AnonymBruker Skrevet 18. april #12 Skrevet 18. april Lemon Posset - verdens enkleste - bare å koke opp fløte, sukker og tilsette sitronsaft. Det stivner pga syren i sitronen. Her er det lagt opp til å servere i sitroner, men jeg pleier å bare å ha røra i skåler. https://www.detsoteliv.no/oppskrift/lemon-posset-enkel-sitronkremdessert Kan gjøre det samme med pasjonsfrukt. Anonymkode: 759fe...cf4 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. april #13 Skrevet 18. april Brownies - populært hos alle og passer fint med is Anonymkode: 81fcb...000
Beneath the Moon Skrevet 18. april #14 Skrevet 18. april Denne https://www.detsoteliv.no/oppskrift/safarikake
AnonymBruker Skrevet 20. april #16 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (På 18.4.2026 den 8.03): Krydderkokte pærer med pisket krem til Anonymkode: 5473d...ad2 Skal TS arrangere selskap for 80-tallet? Neida. Joda… Anonymkode: bdf7a...554
Wonders Skrevet 21. april #17 Skrevet 21. april Isboks med sprinkels, iskjeks og issaus. La gjestene velge mellom to eller tre isbokser. Om alle skal ha hjemmebakt kan gjestene ta med seg det i stedet for vin og blomster 🌿🌸
AnonymBruker Skrevet 21. april #18 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (På 20.4.2026 den 6.38): Skal TS arrangere selskap for 80-tallet? Neida. Joda… Anonymkode: bdf7a...554 Skjønner hva du mener - men jeg synes det ville vært kult å bli servert noe så "gammaldags". Anonymkode: 759fe...cf4 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #19 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (På 20.4.2026 den 7.38): Skal TS arrangere selskap for 80-tallet? Neida. Joda… Anonymkode: bdf7a...554 Merkelig kommentar. Som om det som var godt på åttitallet ikke er godt i dag 🙄 Jeg hadde laget små sjokolademuffins , de kan fint lages dagen før og passer fint til iskake. Eller langpanne-brownies som en annen alt har foreslått, Anonymkode: 1d61a...5a7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå