AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Skrevet 14 timer siden Hei! Jeg har en liten hevelse på tannkjøttet ved en av hjørnetennene. Den er noe lillafarget, men blør ikke, og er ikke vond eller øm. Det eneste er at den avviker litt fra resten av tannkjøttet mitt, og omkranser deler av nabotannen. Det er et område der jeg har hatt noen forbipasserende hevelser før, men nå har det vart i nesten to uker. Denne nye hevelsen oppsto noen dager etter jeg hadde vært hos tannlegen, og jeg vil ikke tilbake hvis ikke det er så alvorlig. Så jeg kom over Parodontax tannkrem, og kjøpte en tube, men lurer litt på om det var lurt, siden det er legemiddel jeg kan veldig lite om. Jeg vil jo ikke at det skal gjøre vondt verre. Noen erfaringer med Parodontax tannkrem? HJelper det mot hevelser? Er det bivirkninger foruten mulig forbipasserende allergisk reaksjon? Er det verdt forsøket? Anonymkode: d49ef...bde
Gliffy Skrevet 14 timer siden #2 Skrevet 14 timer siden Vet ikke om det hjelper på hevelser me jeg har veldig god erfaring med den tannkremen i alle fall. Det kan vel ikke å skade å prøve men du burde nok ta en tur innom tannlegen også for sikkerhets skyld
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Kanskje prøve Corsodyl? Anonymkode: 3e1a7...16e 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Kanskje prøve Corsodyl? Anonymkode: 3e1a7...16e Prøvd, men hevelsen forsvant ikke. Anonymkode: d49ef...bde
NoaideBiehtar Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden Det er jo ikke et legemiddel, bare en tannkrem?! Helt trygt å bruke. Jeg er veldig fornøyd, selv om den smaker jævlig. Og så blir jeg alltid mer tørst etter pussing enn ved bruk av vanlig tannkrem. Det er jo bare å prøve! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå