Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har barnehagebarn, hvordan feirer dere 17. mai? Vi bor rett utenfor en storby med tre barn på 1, 3 og 5 år og svigerfamilien mener vi på død og liv må inn til byen og se på tog. Jeg tenker dette det bare blir stress og at vi heller bør nyte å kunne være hjemme i år før eldstebarnet blir skolebarn neste år og vi må se på skoletoget de neste 18 årene. Vi inviterer også mine foreldre og svigerforeldre og barnas onkler og tanter på koldtbord på ettermiddagen hver 17. mai. Kjenner det som pleide å være min favorittdag bare har blitt pes og stress og jeg ønsker å senke lista litt. Hva gjør dere andre småbarnsforeldre på nasjonaldagen?🇳🇴

Anonymkode: 9ac10...57a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da våres var små så dro vi til samfunslokalet i bygda vi bor i. Der var det et lite tog som de i bygda gikk i. Svært få dro ned til sentrum der skoletoget gikk.

Der  på lokalet var det gratis mat til barna, voksene betalte 50 kr og fikk mat, kaffe og kaker. Leker for barna og is. 

Etterpå dro vi til mine svigerforeldre og grillet og hjem.

Vi har aldri dratt ned til sentrum ikke en gang da unga gikk på skolen.

Anonymkode: e293c...8ea

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke et skoletog i kretsen dere bor? Hadde det vært lettere å få til? Det er jo noe med barn og 17.mai, la de få se et korps spille og marsjere, glade barn som går i tog og vaier med flagget, kanskje ta noen lodd og sykle på trehjulsykkel- konkurranse  osv?  

Anonymkode: 5dce4...bfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...