AnonymBruker Skrevet 17. april #1 Skrevet 17. april Dette har jeg hatt i ca 1 mnd nå. Først viste urinprøve uvi og jeg ble behandlet for det. Tok ny urinprøve og alt ok etter behandling, men dette gir seg ikke. Av og på murringer nederst i magen og hyppig tissing. Noen dager uten,men så påan igjen. INGEN utflod,lukt,blod,sviing når jeg tisser osv. Men av og på svak mensen murring og tisser ofte ( helt blankt). Livredd klamydia,men er 41 år. Vært i et forhold i 3 år. Husker ikke om jeg testet meg da ved inngang til nytt forhold men tviler for han sa han var frisk og vi ble seriøse raskt. Før var jeg singel og dessverre hatt en del sex partnere,noen mer tvilsomme enn andre i yngre dager ( huff) men testet meg alltid etter en elsker / flørt osv og aldri hatt en eneste kjønnsykdom i mitt liv . Aldri vært plaget med blærekartarr heller eller senistiv blære osv. Så hvis jeg har klamydia så må enten kjæresten ha vært utro eller jeg har hatt det lenge i mange år uten symtomer og han hadde det før meg og overført det. Jeg lå med en rett før han. Husker ikke om jeg testet meg, det er 3,5 år siden. For hva ellers kan det være? Jeg sliter med mye psykisk, stress osv men det har jeg gjort i mange år. Ikke er det overgangs alder. Har normal syklus og ingen feber eller dårlig allmenntilstand. Om det ikke er kjønnsykdom hva kan det være? Må teste meg. Trodde legen gjorde det sist, men uvi urinprøve kunne visst ikke testes for klamydia. Anonymkode: 9058a...9ab
AnonymBruker Skrevet 17. april #2 Skrevet 17. april Min første tanke er om du har sjekket om du er gravid? Anonymkode: 89e95...f98
AnonymBruker Skrevet 19. april #3 Skrevet 19. april Mest sannsynlig er det bare ettervirkninger av uvi. Eller det kan også være uvi som blusser opp igjen. Sørg for å drikke masse vann og for å få skylt ut bakteriene. Anonymkode: 7bd15...b13
AnonymBruker Skrevet 21. april #4 Skrevet 21. april Få en ny konsultasjon hos fastlegen om du er usikker. Jeg er mann og har av og til UVI, men vet det skyldes at jeg drikker for lite så kanskje det er årsaken hos deg. Anonymkode: 757ec...eb4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå