AnonymBruker Skrevet 17. april #1 Skrevet 17. april Skal i konfirmasjon om 14 dager, og har ikke vært i konfirmasjon siden min egen ble konfirmert. Hadde på meg bunad, det skal jeg ikke nå. Men er det ok å gå med noen fine bukser, en blazer og en matchende topp/bluse? Eller er det for lite pyntet. Jeg føler meg ikke så vel i kjole. Man er vel ikke bare pyntet i kjole vel? 🤔 Hjelp? 😅 Anonymkode: 7dfa1...dff
enhjørningfis Skrevet 17. april #2 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Skal i konfirmasjon om 14 dager, og har ikke vært i konfirmasjon siden min egen ble konfirmert. Hadde på meg bunad, det skal jeg ikke nå. Men er det ok å gå med noen fine bukser, en blazer og en matchende topp/bluse? Eller er det for lite pyntet. Jeg føler meg ikke så vel i kjole. Man er vel ikke bare pyntet i kjole vel? 🤔 Hjelp? 😅 Anonymkode: 7dfa1...dff Du kan gå med det ja 😊 trenger ikke gå i kjole 😊 6 1
LilleMy_09 Skrevet 18. april #4 Skrevet 18. april Helt innafor. Hadde noe lignende i en konfirmasjon for et par år siden 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. april #6 Skrevet 18. april Det er helt innafor. Selv ville jeg valgt skjørt og topp istedenfor bukser og topp, men det sier jeg aller mest for å minne om at man ikke MÅ bruke bukser selv om man ikke trives i hel kjole. Anonymkode: 71bf9...1fa 1 1
refill Skrevet 18. april #7 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er helt innafor. Selv ville jeg valgt skjørt og topp istedenfor bukser og topp, men det sier jeg aller mest for å minne om at man ikke MÅ bruke bukser selv om man ikke trives i hel kjole. Anonymkode: 71bf9...1fa Tenkte tanken, men har egentlig ikke lyst til det heller. Men jeg kan jo se om jeg finner et og prøve eventuelt 👍 Om ikke så går jeg bare i bukser. Jeg kan heller blinge meg opp litt på tilbehør 😅 TS
Thyra Skrevet 22. april #8 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (På 18.4.2026 den 23.39): Det er helt innafor. Selv ville jeg valgt skjørt og topp istedenfor bukser og topp, men det sier jeg aller mest for å minne om at man ikke MÅ bruke bukser selv om man ikke trives i hel kjole. Anonymkode: 71bf9...1fa De som ikke trives i kjole trives vel oftest ikke så godt i skjørt heller...? 3
AnonymBruker Skrevet 22. april #9 Skrevet 22. april Thyra skrev (1 minutt siden): De som ikke trives i kjole trives vel oftest ikke så godt i skjørt heller...? Det er meg du siterer, og jeg kan ikke svare for andre enn meg selv, men for meg er det ganske stor forskjell. Kanskje er det på grunn av kroppsform, men for meg er det enklere å finne noe som er velsittende og kledelig både oppe og nede når antrekket er todelt. Å kjenne seg velkledd innvirker absolutt på trivselen for min del. Anonymkode: 71bf9...1fa 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #11 Skrevet 26. april Helt flott bekledning i konfirmasjon dette Så en i kirken i går, en eldre bror til en konfirmant, i hettegenser, joggebukse og joggesko 🤬 lite respektfullt i en konfirmasjon Anonymkode: bbb8b...8e0
AnonymBruker Skrevet 26. april #12 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Helt flott bekledning i konfirmasjon dette Så en i kirken i går, en eldre bror til en konfirmant, i hettegenser, joggebukse og joggesko 🤬 lite respektfullt i en konfirmasjon Anonymkode: bbb8b...8e0 Skjerp deg Bedre enn å ikke komme. Anonymkode: afe2f...1a4 2
AnonymBruker Skrevet 26. april #13 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Helt flott bekledning i konfirmasjon dette Så en i kirken i går, en eldre bror til en konfirmant, i hettegenser, joggebukse og joggesko 🤬 lite respektfullt i en konfirmasjon Anonymkode: bbb8b...8e0 Da er det åpenbart noe du ikke vet... Anonymkode: 611db...f77 3
AnonymBruker Skrevet 26. april #14 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Helt flott bekledning i konfirmasjon dette Så en i kirken i går, en eldre bror til en konfirmant, i hettegenser, joggebukse og joggesko 🤬 lite respektfullt i en konfirmasjon Anonymkode: bbb8b...8e0 Vet du.. så lenge folk kommer rene i tøyet får det være sekundært om det er hettegenser. Du er smålig. Anonymkode: afe2f...1a4 4 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #15 Skrevet 2. mai Da kan du kjøpe noen ting de selger på dugnad når de er russ hvis de vil bli russ. Det er kjempevanskelig for russen å selge. Anonymkode: afe2f...1a4
Thyra Skrevet 3. mai #16 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Da kan du kjøpe noen ting de selger på dugnad når de er russ hvis de vil bli russ. Det er kjempevanskelig for russen å selge. Anonymkode: afe2f...1a4 ??
AnonymBruker Skrevet 3. mai #17 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (På 26.4.2026 den 16.58): Vet du.. så lenge folk kommer rene i tøyet får det være sekundært om det er hettegenser. Du er smålig. Anonymkode: afe2f...1a4 Uenig. Hettegenser er ikke et pyntet antrekk. Det du spør om TS er helt innafor. Man trenger ikke å gå i kjole for å være pyntet. Anonymkode: 0e179...61c 2
Thyra Skrevet 8. mai #18 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (På 3.5.2026 den 9.17): Uenig. Hettegenser er ikke et pyntet antrekk. Det du spør om TS er helt innafor. Man trenger ikke å gå i kjole for å være pyntet. Anonymkode: 0e179...61c Nei, det er ikke et pyntet antrekk. Men kan være grunner til at enkelte kan ha problemer med å stille i pyntet antrekk. Alt fra helseutfordringer til økonomi. Og det viktigste er tross alt at de kommer. 1
Thyra Skrevet 8. mai #19 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (På 17.4.2026 den 17.40): Skal i konfirmasjon om 14 dager, og har ikke vært i konfirmasjon siden min egen ble konfirmert. Hadde på meg bunad, det skal jeg ikke nå. Men er det ok å gå med noen fine bukser, en blazer og en matchende topp/bluse? Eller er det for lite pyntet. Jeg føler meg ikke så vel i kjole. Man er vel ikke bare pyntet i kjole vel? 🤔 Hjelp? 😅 Anonymkode: 7dfa1...dff Dressbukser og fin bluse er mitt favoritt pyntet antrekk. Gjerne hvit bluse til anledninger som dåp, konfirmasjon og 17.mai, om man skal ut. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #20 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (På 26.4.2026 den 11.29): Helt flott bekledning i konfirmasjon dette Så en i kirken i går, en eldre bror til en konfirmant, i hettegenser, joggebukse og joggesko 🤬 lite respektfullt i en konfirmasjon Anonymkode: bbb8b...8e0 Jeg kjente et brødrepar som levde under svært dårlige omsorgsbetingelser, men akkurat gode nok (og de var gamle nok) til at det gikk greit og barnevernet ikke kunne gjøre så mye. Der stilte konfirmanten i dongeribukse, tskjorte og crocks, det eneste som skjulte dette var at de heldigvis alle får hvit kappe til å ha over. Fin, flott, snill gutt som dessverre hadde fått andre kort utdelt enn de fleste andre som var der den dagen. Du burde bli mindre dømmende. Anonymkode: 7fdf1...f08
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå