AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Skal i konfirmasjon om 14 dager, og har ikke vært i konfirmasjon siden min egen ble konfirmert. Hadde på meg bunad, det skal jeg ikke nå. Men er det ok å gå med noen fine bukser, en blazer og en matchende topp/bluse? Eller er det for lite pyntet. Jeg føler meg ikke så vel i kjole. Man er vel ikke bare pyntet i kjole vel? 🤔 Hjelp? 😅 Anonymkode: 7dfa1...dff
enhjørningfis Skrevet 12 timer siden #2 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Skal i konfirmasjon om 14 dager, og har ikke vært i konfirmasjon siden min egen ble konfirmert. Hadde på meg bunad, det skal jeg ikke nå. Men er det ok å gå med noen fine bukser, en blazer og en matchende topp/bluse? Eller er det for lite pyntet. Jeg føler meg ikke så vel i kjole. Man er vel ikke bare pyntet i kjole vel? 🤔 Hjelp? 😅 Anonymkode: 7dfa1...dff Du kan gå med det ja 😊 trenger ikke gå i kjole 😊 2 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Helt innenfor. Anonymkode: fc3ec...45a 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå