AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Hei. Jeg er mildt sagt forvirret og håper på at noen kan hjelpe meg og forstå. Hadde en SA for 9 uker siden, og fikk positiv test igjen 6 uker etter. Da jeg testet fire dager før positiv test var den negativ. For 1 uke siden fikk jeg 3+ på clearblue (og den viser fortsatt 3+ når jeg tar en test nå), men i går var jeg på tidlig ultralyd privat for å sjekke hvor lang jeg faktisk er på vei. Der var ingenting! Bare en tom fostersekk.. Gynekologen mente på at jeg var mellom 4 - 5 uker, men det gir ikke mening for meg, og nå er jeg meget bekymret for at dette svangerskapet også skal ende i en SA😰 Er det mulig at jeg bare fikk positiv test veldig tidlig bare? Eller var jeg bare uheldig og fikk ikke sett noe på ultralyd? Gjerne del erfaringer om dere har noen!😅 Om du har vært på TUL og når evt. så du noe? Jeg er livredd 🥹 Anonymkode: 81da7...c51
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei. Jeg er mildt sagt forvirret og håper på at noen kan hjelpe meg og forstå. Hadde en SA for 9 uker siden, og fikk positiv test igjen 6 uker etter. Da jeg testet fire dager før positiv test var den negativ. For 1 uke siden fikk jeg 3+ på clearblue (og den viser fortsatt 3+ når jeg tar en test nå), men i går var jeg på tidlig ultralyd privat for å sjekke hvor lang jeg faktisk er på vei. Der var ingenting! Bare en tom fostersekk.. Gynekologen mente på at jeg var mellom 4 - 5 uker, men det gir ikke mening for meg, og nå er jeg meget bekymret for at dette svangerskapet også skal ende i en SA😰 Er det mulig at jeg bare fikk positiv test veldig tidlig bare? Eller var jeg bare uheldig og fikk ikke sett noe på ultralyd? Gjerne del erfaringer om dere har noen!😅 Om du har vært på TUL og når evt. så du noe? Jeg er livredd 🥹 Anonymkode: 81da7...c51 Kan legge til at gynekolog mente at alt så bra ut og ingenting tilsa at det ikke kom til å gå bra, men jeg nevnte ikke noe om når jeg fikk positiv test osv. Klarer likevel ikke legge fra meg tanken om at noe er galt.. Anonymkode: 81da7...c51
NoaideBiehtar Skrevet 12 timer siden #3 Skrevet 12 timer siden Ja det kan jo godt hende du har fått en tidlig positiv test. Du burde nok ha ventet minst en uke med den ultralyden, etter min erfaring er det fort gjort å få uklare funn før 6/7+0.
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden Men hvis du fikk en positiv test for tre uker siden så er du vel ikke mer enn fem uker på vei nå? Da er jo en tom fostersekk i livmoren det eneste man finner jeg var på ul 5+0 og fant en tom fostersekk. På ul 5+4 var det kommet en plommesekk. Anonymkode: 3e292...82d 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden Ut fra det du skriver om når du fikk positiv test så er du jo 5 uker på vei? Samme som ultralyden sier Anonymkode: 5e7aa...47a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå