Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har vært gravid utenfor livmor (ikke i egglederne), hvordan gikk det? Hvor langt var du på vei før de kunne se det på ultralyd, og hvordan løste det seg (spontanabort, kikkhull, eller Metotreksat)

Jeg ble sterilisert for ca 1.5 år siden, der de fjernet begge egglederne. Så dette skal være nesten umulig. Men nå er jeg likevel i denne uønskede situasjonen. Heldigvis tar sykehuset dette veldig seriøst, og jeg får god oppfølging. Men per nå er det ventetiden som er verst. Jeg er ca 5+5 uker på vei, hadde 980 hcg i går. 652 på tirsdag og da fant de heller ingenting på ul. Så neste oppfølging er om en uke, med ny hcg og ultralyd, i håp om at de kan se noe og hvor det eventuelt er festet, eller at det kanskje går til grunne av seg selv.

(Og det var jeg som lagde tråd forrige fredag, den tråden som plutselig ble moderert inn i tolkning av tester, av alle ting). Ville opprette en ny tråd, i håp om andres erfaringer. Men også kanskje sortere litt tanker og følelser, for dette er rimelig spesielt å stå i.

Anonymkode: a69d3...869

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...