AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:23 #1 Skrevet fredag kl. 08:23 Hei, Jeg har en sønn som begynner på ungdomsskole til høsten (Nordseter ungdomsskole). Må kjøpe en ny sekk til han da den han har er sliten og litt mer barneskole type, men er veldig usikker på hvor stor sekk han trenger. Er det noen som vet om de har med bøker til og fra skolen. På barneskolen har de kun pad og matpakke og da har 20 liter vært passe, men lurer på om jeg skal se etter en 20 liter eller om jeg må opp på 30 liter. Hvilken type sekk bruker deres barn på ungdomsskolen? Merke og størrelse Anonymkode: 3dfad...0a3
Sniff76 Skrevet fredag kl. 08:28 #2 Skrevet fredag kl. 08:28 Våre har Douchebag (DB) Hugger 30 liter. Kunne ikke klart seg med 20 liter for noen dager blir sekken full. Har pc. 1
moomino Skrevet fredag kl. 08:30 #3 Skrevet fredag kl. 08:30 Det er opp og ned fra skolen til skole og lærerne en har. Ene hos oss hadde backmann dusty. Mener den var 32l Den andre hadde fra troll 32 l Vi så innimellom at det kunne være litt liten plass til tider
GammelKaktus Skrevet fredag kl. 08:31 #4 Skrevet fredag kl. 08:31 Vi holder oss til douchebag og den han har nå er 30 liter. Han hadde en på 25 liter på barneskolen men det blir litt lite og med 30 liter for han til og med plass til gym og svømmetøy.
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:34 #5 Skrevet fredag kl. 08:34 Min begynner også på ungdomsskolen til høsten og har ønska seg DB lenge. Han skal selvfølgelig være med selv og plukke den ut. Anonymkode: 86527...8fd
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:35 #6 Skrevet fredag kl. 08:35 Har ikke trengt stor sekk på skolen vår, de har en liten en hver og den har aldri vært full. Tipper de er 20 liter. Kjøpte en litt ,mer voksen sekk i skinn som de kan bruke på videregående eller som lærling senere, ikke en typisk skolesekk. Anonymkode: 00221...31c
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:37 #7 Skrevet fredag kl. 08:37 Det går i DB hugger nå om dagen, ville hatt 30 liter. Anonymkode: 53fbe...244
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:45 #8 Skrevet fredag kl. 08:45 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hei, Jeg har en sønn som begynner på ungdomsskole til høsten (Nordseter ungdomsskole). Må kjøpe en ny sekk til han da den han har er sliten og litt mer barneskole type, men er veldig usikker på hvor stor sekk han trenger. Er det noen som vet om de har med bøker til og fra skolen. På barneskolen har de kun pad og matpakke og da har 20 liter vært passe, men lurer på om jeg skal se etter en 20 liter eller om jeg må opp på 30 liter. Hvilken type sekk bruker deres barn på ungdomsskolen? Merke og størrelse Anonymkode: 3dfad...0a3 Min niendeklassegutt har denne: Sekk Beckmann 30L Urban svart | Ark.no Veldig fornøyd. Han fikk tilbud om Douchebag, men ville heller ha denne. Anonymkode: 57787...856
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:45 #9 Skrevet fredag kl. 08:45 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min niendeklassegutt har denne: Sekk Beckmann 30L Urban svart | Ark.no Veldig fornøyd. Han fikk tilbud om Douchebag, men ville heller ha denne. Anonymkode: 57787...856 Glemte å skrive at den er 30 liter Anonymkode: 57787...856
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:34 #10 Skrevet fredag kl. 09:34 Sniff76 skrev (1 time siden): Våre har Douchebag (DB) Hugger 30 liter. Kunne ikke klart seg med 20 liter for noen dager blir sekken full. Har pc. Kjøpte DB selv, bare for å innse at jentene bruker veske. Anonymkode: 45055...c44
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå