rolfkjo Skrevet 10. april 2006 #1 Skrevet 10. april 2006 Hvis du skulle fått tilbud om en krem som ga deg evig ungdom, hvor mye ville du vært villig å betale for den kremen? gjelder selvsagt også menn. Bare lurer jeg
rolfkjo Skrevet 10. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2006 Kun utseendemessig? ca 0 kr ← ha ha ha... tror deg ikke. vet du at noen kjøper 50 ml med krem for 6 000 kroner i håp om å bli yngre du må nok være veldig ung person
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #4 Skrevet 10. april 2006 ha ha ha... tror deg ikke. vet du at noen kjøper 50 ml med krem for 6 000 kroner i håp om å bli yngre du må nok være veldig ung person ← Er 23, om det er ungt eller ei i dine øyne aner jeg ikke Bruker vanlig fuktighetskrem til rundt en 100 lapp pr 100 ml, og den varer i ca 4-5 måneder. Men at den holder meg "evig ung"? Nei, det hverken tror eller håper jeg. Bare den holder huden grei, og eksemfri, så håper jeg at jeg eldes med verdighet
Gjest LoisLane Skrevet 10. april 2006 #5 Skrevet 10. april 2006 Evig ungdom må være et mareritt. Når alle vennene dine er døde, sola utbrent og jorda ødelagt, da har du ikke engang begynt på evigheten din... Men fin i huden er du jo i alle fall.
rolfkjo Skrevet 10. april 2006 Forfatter #6 Skrevet 10. april 2006 Er 23, om det er ungt eller ei i dine øyne aner jeg ikke Bruker vanlig fuktighetskrem til rundt en 100 lapp pr 100 ml, og den varer i ca 4-5 måneder. Men at den holder meg "evig ung"? Nei, det hverken tror eller håper jeg. Bare den holder huden grei, og eksemfri, så håper jeg at jeg eldes med verdighet ← joda ung er du og sansynlig meget vakker. Når man kommer opp i 30 årene og de første rynkene vises (gjelder både mann og kvinner) da begynner panikken å komme. også på meg selv, er selv 48 år og mann .. snilt av deg å svare
rolfkjo Skrevet 10. april 2006 Forfatter #7 Skrevet 10. april 2006 Evig ungdom må være et mareritt. Når alle vennene dine er døde, sola utbrent og jorda ødelagt, da har du ikke engang begynt på evigheten din... Men fin i huden er du jo i alle fall. ← ja du sier noe.. men kansje de også ville kjøpt det. og jorda ble overbefolket
Gjest LoisLane Skrevet 10. april 2006 #8 Skrevet 10. april 2006 joda ung er du og sansynlig meget vakker. Når man kommer opp i 30 årene og de første rynkene vises (gjelder både mann og kvinner) da begynner panikken å komme. også på meg selv, er selv 48 år og mann .. snilt av deg å svare ← Jeg er 34, har selvfølgelig rynker. Har ikke noe problem med det. Bruker vanlig fuktighetskrem.
rolfkjo Skrevet 10. april 2006 Forfatter #9 Skrevet 10. april 2006 Jeg er 34, har selvfølgelig rynker. Har ikke noe problem med det. Bruker vanlig fuktighetskrem. ← så flott du er ikke kosmetikk industriens beste kunde godt å høre at noen synes de er fine..
rugrat Skrevet 10. april 2006 #10 Skrevet 10. april 2006 Jeg er 31 år og hadde ikke betalt et rødt øre for kremen. Se ut som en evig ungdom? Nei takk.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #11 Skrevet 10. april 2006 Jeg er over førti og har ikke en rynke. Men har noen gråe hår... Evig ung? Nei takk, jeg er glad jeg er ferdig med ungdomstida Fuktighetskremen jeg bruker er uten parfyme og koster ca 30 kroner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå