AnonymBruker Skrevet 17. april #21 Skrevet 17. april Giftering og evt et (helst godt) armbåndsur. Alt annet rundt halsen, i ørene, på fingrene eller rundt håndleddet er ikke OK på en streit mann – synes jeg. Anonymkode: 07b45...cd3 3
Maleficenta Skrevet 17. april #22 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er mann og jeg bruker selvfølgelig giftering, min ærlige menig er at de eneste akseptable mannesmykke er klokke. Et liten kjede med anheng med f.eks stjernetegn eller symbol viktig for folk er selvfølgelig ok. Store gullkjeder og flashy ringer blir alt for gangsta wannabe, balkan style og nyrik russer look. Jeg dømmer i stillhet🙂 Anonymkode: 6a7d7...61b Nei kjede med stjernetegn er for jenter 1
AnonymBruker Skrevet 17. april #23 Skrevet 17. april Det er så deilig å bare være den man er, og se ut slik man selv ønsker. Uavhengig av hva andre måtte tenke og mene. Dere burde prøve 😌 det er ikke farlig Anonymkode: 39876...693 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. april #24 Skrevet 17. april Giftering er ålreit, men da er man tross alt ikke aktuell for dating. Et sånt kjede eller armbånd med «hei, takk for at du fant meg bevisstløs, her er personopplysningene mine og hva du skal foreta deg» er helt i orden. Klokke er bare bra, selv om det finnes grenser for hvor flashy/prangende den bør være. Ellers? Helst ikke. Så gjør folk som de selv vil, men det TS beskriver høres altfor mye ute i mine øyne. Anonymkode: 80999...8bb
AnonymBruker Skrevet 17. april #26 Skrevet 17. april Dealbraker Og hvis han har i tillegg mullet, YingYang - tatovering, Android mobil, klær fra Cubus og saft i termosen. Spring !!!! Anonymkode: 31bac...8ea
AnonymBruker Skrevet 17. april #27 Skrevet 17. april Dyrt ur eller bare prangende? Personlig, not. Kun et ur, muligens en litt tykkere sølv lenke med anheng, maks. Ringer absolutely NOT, kun vigselring er greit. Anonymkode: e6a97...e6f 1
AnonymBruker Skrevet 17. april #28 Skrevet 17. april Det er harry, og vitner om lav selvtillitt og dårlig dømmekraft, noe som er naturlig hvis han er tenåring, som tilhører et miljø hvor det er vanlig å spjåke seg ut. Det ser like påtatt ut å pynte seg med klokke, for å imponere. Anonymkode: ebb7d...e50 1
AnonymBruker Skrevet 17. april #29 Skrevet 17. april Hot! Jeg kjøper ofte ringer, armbånd, smykker og kule klokker til min mann, så han kan variere etter antrekk. Han er utrolig stilig og kul i klærne generelt også. Våger å skille seg ut, og får bestandig komplimenter for det fra både kvinner og menn. Om noen kvinner synes dette er not er det ikke farlig. Jeg digger det, og såpass mange kvinner digger hans stil at hadde han vært singel hadde han aldri gått alene hjem. Kvinner svermer rundt ham, og jeg er vant til at kvinner prøver å sjekke ham opp når de ikke har sett at han har dame med seg. Anonymkode: ab1cb...071 1
AnonymBruker Skrevet 17. april #30 Skrevet 17. april Smykker kan være både sexy og fint! Jeg er gørr lei av at alle skal passe inn den samme, snevre rammen. Ja til mangfold! Hilsen straight kvinne på 49 som har dresskode på jobben. Anonymkode: 44b98...19a 2 2
Maleficenta Skrevet 17. april #31 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Smykker kan være både sexy og fint! Jeg er gørr lei av at alle skal passe inn den samme, snevre rammen. Ja til mangfold! Hilsen straight kvinne på 49 som har dresskode på jobben. Anonymkode: 44b98...19a Folk må da få lov til å ha ulik smak. Selv om du syns det er sexy og fint så trenger ikke alle andre syns det og 1 1
Maleficenta Skrevet 17. april #32 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hot! Jeg kjøper ofte ringer, armbånd, smykker og kule klokker til min mann, så han kan variere etter antrekk. Han er utrolig stilig og kul i klærne generelt også. Våger å skille seg ut, og får bestandig komplimenter for det fra både kvinner og menn. Om noen kvinner synes dette er not er det ikke farlig. Jeg digger det, og såpass mange kvinner digger hans stil at hadde han vært singel hadde han aldri gått alene hjem. Kvinner svermer rundt ham, og jeg er vant til at kvinner prøver å sjekke ham opp når de ikke har sett at han har dame med seg. Anonymkode: ab1cb...071 Andre kvinner hadde tenkt at han var gay og hadde villet ha han som sin homofile venn tror jeg
AnonymBruker Skrevet 17. april #34 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Johnny Depp har alltid brukt mye smykker. Så det kommer an på mannen. Anonymkode: 3dd3b...25d Ja, du er enig i at han ikke kler det? Anonymkode: 2a273...f6f
AnonymBruker Skrevet 17. april #35 Skrevet 17. april Jeg synes smykker er fint til en anledning, men ikke mye i hverdagen. Dette gjelder forøvrig ikke bare menn i mine øyne. Anonymkode: 0dd06...2eb 1
AnonymBruker Skrevet 17. april #36 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Ja, du er enig i at han ikke kler det? Anonymkode: 2a273...f6f Nei. Han e r kul. Anonymkode: 3dd3b...25d
AnonymBruker Skrevet 17. april #37 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (11 timer siden): Var på første date med en fyr som møtte opp nedlesset i smykker; halskjede, armbånd, ørepynt og ringer, og stort prangende armbåndsur. Jeg synes slikt er skikkelig harry og tacky. Litt pynt, ja ok, men ikke så mye. Hva synes du? Anonymkode: 6388e...27f 1 smykke og 1 armbånd er sexy! IKKE noe mer ! Anonymkode: c9579...2ba
GrønnNellik68 Skrevet 17. april #38 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (11 timer siden): Var på første date med en fyr som møtte opp nedlesset i smykker; halskjede, armbånd, ørepynt og ringer, og stort prangende armbåndsur. Jeg synes slikt er skikkelig harry og tacky. Litt pynt, ja ok, men ikke så mye. Hva synes du? Anonymkode: 6388e...27f NOT
AnonymBruker Skrevet 17. april #39 Skrevet 17. april Ikke nedlesset, det liker jeg ikke uavhengig, men har null problem med at menn bruker smykker osv. Skjønner ikke hvorfor det skulle være rart:P Min mann bruker mye armbånd, og har jo giftering selvsagt. Kompis bruker smykke, armbånd og ring som regel. Anonymkode: 6c57a...c3d
AnonymBruker Skrevet 17. april #40 Skrevet 17. april Menn kan bære en ring eller et annet type smykke som har en Affeksjonsverdi. Et kjær ting et minne. Som betyr noe ekstra. Men at menn ser ut som juletre er mye. Synes det er fint menn har stil. Anonymkode: 34fd3...675
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå