piggrokken Skrevet torsdag kl. 23:33 #21 Skrevet torsdag kl. 23:33 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har du liggeliste? Hva noterer du i den? Jeg hadde før. Noterte navn på damene, hvordan vi møttes, hva som skjedde på første date, hvilke stillinger vi hadde sex i, om jeg sprutet på brystene eller inni henne, om hun var glatt, om det var oralsex inni bildet, om vi onanerte hverandre til orgasme. Slike variabler. Anonymkode: 8447f...359 Virker som om liggelista er som kildemateriale til en fotballkampreportasje, "først gjorde jeg a, så b og plutselig mens vi gjorde c, hoppet vi over i d, som var en total overraskelse på en av oss". Hva er feks hensikt med en play by play av forskjellige posisjoner? Husker i hodet hvem jeg har ligget med, kanskje ikke den riktige rekkefølgen på alle, men det eneste ligget jeg husker absolutt alt i var (selvsagt) det første. TS, jeg prøver ikke å latterliggjøre deg, men jeg synes jeg ser deg med blokka ute og noterer mens du forsøker deg på en kama-sutra posisjon. 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 05:27 #22 Skrevet fredag kl. 05:27 AnonymBruker skrev (12 timer siden): hahha Anonymkode: 8447f...359 Ser at den kunne tolkes som at det er så mange, at jeg ikke vet. Var egentlig ikke det som var poenget. Mer at det er så lenge siden😊 Jeg har vært gift i snart 25 år og hadde et lengre samboerforhold før det. Så årene jeg var singel er så lenge siden. Jeg husker ikke en gang hvem som var min første eller hvor gammel jeg var🤷🏼♂️ Anonymkode: 295bd...790 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 05:49 #23 Skrevet fredag kl. 05:49 Ut fra andre tråder om temaet, så kan vi konkludere: Liggeliste er noe gutter i tenårene kan finne på å gjøre Vanlig for damer Anonymkode: edd03...303
Erfarenmann Skrevet fredag kl. 07:16 #24 Skrevet fredag kl. 07:16 piggrokken skrev (7 timer siden): TS, jeg prøver ikke å latterliggjøre deg, Av og til så er latterliggjøring innafor 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:42 #25 Skrevet fredag kl. 07:42 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Nei, men jeg kan sikkert gi flere opplysninger om dem jeg har hatt sex med enn det folk som har patetiske liggelister kan klare. Som fødselsdager, barndom, om deres familie, og så videre. Anonymkode: fc9fe...c92 Så du er moralsk overlegen de som har en liggeliste altså? Av den enkle grunn at du har hatt sex med få personer? Anonymkode: 38270...095
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:47 #26 Skrevet fredag kl. 07:47 Selvfølgelig ikke… Anonymkode: bc8d3...8e3 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 00:00 #27 Skrevet lørdag kl. 00:00 Ja, noterer ned navn på dama, alder, hvor vi møttes, hvor lenge samleiet varte og bilde av henne fylt med sæden min hvis hun synes det er greit at jeg tar bilde. Anonymkode: e7afe...c1d 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 00:22 #30 Skrevet lørdag kl. 00:22 AnonymBruker skrev (På 16.4.2026 den 17.42): Nei. Hadde ikke kunne laget en nå. Husker ikke på stående fot. Anonymkode: 295bd...790 Hahah 🎯 Anonymkode: 4fa47...27a
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 00:25 #31 Skrevet lørdag kl. 00:25 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ja, noterer ned navn på dama, alder, hvor vi møttes, hvor lenge samleiet varte og bilde av henne fylt med sæden min hvis hun synes det er greit at jeg tar bilde. Anonymkode: e7afe...c1d Det har blitt sent på natt jaaa😂😂 Anonymkode: 4fa47...27a 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 00:37 #32 Skrevet lørdag kl. 00:37 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ut fra andre tråder om temaet, så kan vi konkludere: Liggeliste er noe gutter i tenårene kan finne på å gjøre Vanlig for damer Anonymkode: edd03...303 Kjenner ingen kvinner som har slikt, men det er nok mange av oss som har ligget med så få at vi husker alt uten liste. Jeg kunne skrevet novelle/roman om samtlige, fra hukommelsen. Anonymkode: fc9fe...c92
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 00:52 #33 Skrevet lørdag kl. 00:52 Jeg har liggeliste. Men kun hvilket nummer i rekka de er satt navn. Men skriver også om det var flere samtidig. Synes det er greit å ha oversikt jeg. Anonymkode: 134d6...f7c 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 01:16 #34 Skrevet lørdag kl. 01:16 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Kjenner ingen kvinner som har slikt, men det er nok mange av oss som har ligget med så få at vi husker alt uten liste. Jeg kunne skrevet novelle/roman om samtlige, fra hukommelsen. Anonymkode: fc9fe...c92 Tror du er ganske mye eldre enn meg fordi jeg og flere av venninene mine skriver det ned og det er faktisk ganske vanlig blant de jeg kjenner. jeg studerer fortsatt Anonymkode: f27e5...cbb 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 03:00 #36 Skrevet lørdag kl. 03:00 Husker jeg skrev en liste for å memorere hvor mange jeg hadde hrt sex med. Kom til 7 den gangen. Listen er kastet og tallet er kommet opp i 10 stk. Anonymkode: 6b688...0e7
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 04:07 #37 Skrevet lørdag kl. 04:07 Ha,ha, klart jeg hadde liggeliste da jeg var ung. Ungdomstiden min var forøvrig på 70-tallet, og lista ble etterhvert ganske lang. Lista er borte for lengst og mange er glemt, men noen er fremdeles gode minner. Anonymkode: 5127c...1e3
herzeleid Skrevet lørdag kl. 04:57 #38 Skrevet lørdag kl. 04:57 Nei men skjønner hvor spørsmålet kommer fra. NRK hadde for en tid siden en ‘gladsak’ der de forsøkte å normalisere det som fremstår som relativt unormalt forhold til sex, med omfattende og utleverende lister, samt unge kvinner med svært mange partnere. Det påfallende er hvor lite refleksjon det er rundt det å utlevere andre og hvordan en tilsynelatende er helt blind for objektiviseringen av andre. Jeg er redd dette er et eksempel på en tendens vi har sett de siste årene, der en i forsøket på å normalisere og ufarliggjøre potensielt skadelig seksualitet har valgt å ha et så åpent sinn at vette rant ut. Sitat Hun har hatt liggeliste i omtrent et år, etter et fire år langt forhold. Liggelista har blitt et sted hun samler og deler erfaringer. – Jeg deler lista med to venninner. Så hvis noen skal ligge med noen, så kan de gå inn og se hva jeg har skrevet. https://p3.no/vil-fjerne-skammen-fra-liggelista/ 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:47 #39 Skrevet lørdag kl. 11:47 Listen min er ikke kjempelang, med et snitt i året av et langt liv, men jeg har hatt flere trekanter kmk enn samboere, og like mange mkm som ekteskap. At gjennomsnittsalderen på de jeg har hatt sex med er lik lengden på min penis, kan nok skyldes at jeg har vært monogam i 23 år. Den største aldersforskjellen i år er lik omkretsen på min penis. Så spørsmålet er - hvor mange har en egentlig hatt sex med? Ikke få, eller ikke mange? . Anonymkode: 4cc2b...e09
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:53 #40 Skrevet lørdag kl. 11:53 AnonymBruker skrev (På 16.4.2026 den 21.04): Nei. Ingen "liggeliste" her. Hvis man må føre liste for å holde orden på sine ligg, da er det på tide å gå i seg selv og tenke nøye over hva i helvete man driver med. Da er liggene for mange. Jeg er nå midt i 50-årene og har ligget med en person. Denne personen ligger jeg fortsatt med, vi har vært gift i snart 30 år, og har det veldig fint sammen. Med mindre min partner blir syk og dør om kort tid og jeg ønsker å finne en ny partner, blir det ikke flere sexpartnere for min del. Anonymkode: 1bd9c...5be Når og hvor ble det bestemt at det er du som har rett til å avgjøre hva som er for mange ligg eller ikke?? Anonymkode: fecfa...e9c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå