AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:08 #1 Skrevet torsdag kl. 14:08 Noen med erfaring ? Funker det bra og hvilken er bra nok Anonymkode: bf79f...3d3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:08 #2 Skrevet torsdag kl. 16:08 Skal du bruke det på et barn, eller har du skrevet i feil kategori? Elkjøp har masse epilatorere. Noen er kun til bruk i ansiktet, og er da litt billigere enn de du kan bruke på hele kroppen (+ ansikt). De fungerer som pinsett, bare at det går fortere siden det er mange roterende "pinsetter". Hårene blir borte i 2++ uker. Etter det må de vokse pittelitt før du kan nappe dem på ny. Har du lys hud og mørke hår vil jeg heller kjøpt en IPL-hjemmelaser. Kjøp Braun eller Philips. Kjøpte en billig til 700,- og den tok kvelden etter 6 måneder. Kjøpte deretter Braun til 5-6000,- Den var bedre kvalitet, i tillegg til at den virket bedre. Tar dessverre ikke alt på underlivet og under armene. Når den begynner å virke, så vokser ikke håret ut igjen. Men du er nødt til å bruke den ca ukentlig, ellers vokser hårene ut igjen etter at du har sluttet. Jeg hadde en Philips for ca 10 år siden. Brukte den på leggene. Sluttet etter noen år, og etter noen måneder hadde jeg like mye hår som før. Men så lenge du bruker den, så har du silkemyke legger! (og ansikt) Anonymkode: 81322...8b6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå