AnonymBruker Skrevet 16. april #1 Skrevet 16. april Noen her som bruker kreatintilskudd? Gikk dere opp i vekt den første tiden? Hvor raskt kom den vektøkningen og gikk dere ned igjen? Jeg leser at når man starter med tilskudd så kan det føre til vektøkning fordi musklene trekker til seg mer vann. Hvor mye har det vært for deres del og når gikk det tilbake til normalen? Anonymkode: 9f11c...7eb
AnonymBruker Skrevet 16. april #2 Skrevet 16. april Det er snakk om 1-2 kg og består jo kunn av vann. Er det så nøye med? Når man vet det ikke er fett liksom og cm tikker nedover? For min del er det ca 1 kg. Presterer mye bedre på styrketrening og føler meg også leanere. Anonymkode: a76c6...db1 2
AnonymBruker Skrevet 16. april #3 Skrevet 16. april Som du selv skriver, det er vann. En kg mer betyr jo ingenting. Anonymkode: d2046...389
AnonymBruker Skrevet 16. april #5 Skrevet 16. april Jeg er dame og gikk upp fra ca 64-65 til 66 kg. Og de kiloene er fortsatt der. Så det har jo en effekt da. Tror jeg blitt sterkere også. Presenterer godt hvert fall. Vekten viser at fettprosenten gått opp med ca 1% men vet ikke om den stemmer helt, da den ofte regner feil på høye kvinner som meg. Anonymkode: cc178...678
AnonymBruker Skrevet 17. april #6 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er snakk om 1-2 kg og består jo kunn av vann. Er det så nøye med? Når man vet det ikke er fett liksom og cm tikker nedover? For min del er det ca 1 kg. Presterer mye bedre på styrketrening og føler meg også leanere. Anonymkode: a76c6...db1 Jo da, greit nok om det bare er vann. Det er bare det at jeg er så liten i utgangspunktet og kroppen blir skikkelig pløsete når jeg får på 1-2 kg vannvekt. Men bra at det virker da! Anonymkode: 9f11c...7eb
Lizard Skrevet 17. april #7 Skrevet 17. april Det er kun vann, og det vil forsvinne igjen hvis du slutter på kreatin.
pia mater Skrevet 17. april #8 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jo da, greit nok om det bare er vann. Det er bare det at jeg er så liten i utgangspunktet og kroppen blir skikkelig pløsete når jeg får på 1-2 kg vannvekt. Men bra at det virker da! Anonymkode: 9f11c...7eb Gikk opp 1,5 kg når jeg startet med kreatin, og har vært nede på 52 kg etterpå uten å bli noe som helst pløsete.
AnonymBruker Skrevet 20. april #9 Skrevet 20. april Hadde en kur med kreatin etter å ha trent i 20 år så tenkte jeg skulle prøve det ut. Jeg ble mer utholden og hadde mer å gi på trening, gikk også veldig fort opp 4 kg, som jeg aldri klarte å ta av igjen, noe er nok muskler men absolutt ikke alt 😅 Slutta da jeg har litt forhøya leverprøver og usikker på hvordan det stiller seg med kreatin.. Anonymkode: 77783...6d7
AnonymBruker Skrevet 20. april #10 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (På 16.4.2026 den 14.07): Noen her som bruker kreatintilskudd? Gikk dere opp i vekt den første tiden? Hvor raskt kom den vektøkningen og gikk dere ned igjen? Jeg leser at når man starter med tilskudd så kan det føre til vektøkning fordi musklene trekker til seg mer vann. Hvor mye har det vært for deres del og når gikk det tilbake til normalen? Anonymkode: 9f11c...7eb Vil ikke du ha større muskler da? All vannet går inn i musklene, det er ikke det samme som vannvekt av å spise salt for eksempel. Anonymkode: b5545...fdc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå