Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger litt andres perspektiv på en situasjon jeg har stått i.
Jeg har vært i kontakt med en mann jeg kjente litt fra før, og vi endte opp med å ha sex ganske tidlig. Etter det har kontakten vært veldig uforutsigbar.

Han har brukt en seksuell tone i kommunikasjonen, blant annet ved å kalle meg “babe” og bruke ord som “pussy”, noe som gir et sterkt inntrykk av tiltrekning og nærhet. Samtidig har han vært lite konsekvent i handlingene sine – han følger ikke opp, tar lite initiativ og forsvinner i perioder.

Det som gjør det ekstra vanskelig er kontrasten:
Han kan være varm og gi signaler som føles ekte, for så å bli kald og utilgjengelig. Det føles som å bli trukket inn og så skjøvet bort igjen.
Han har avsluttet flere ganger for så å trekke meg inn igjen. 

Jeg sitter igjen med en følelse av at dette har vært emosjonelt triggende og forvirrende. Det er ikke nødvendigvis én enkelt hendelse, men summen av:
blandede signaler
seksuell og nær kommunikasjon uten oppfølging, flere kalde avslutkinger for så å trekke meg inn igjen. 
Jeg lurer på hvordan andre ville tolket en slik adferd.

Er dette typisk for noen som ikke er ute etter noe seriøst?
Eller handler det mer om umodenhet / manglende evne til å håndtere relasjoner?
Alle perspektiver tas imot 💛

Anonymkode: d167b...b06

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, dette er typisk for noen som ikke er ute etter et seriøst forhold. Og denne typen adferd kan bidra til å "holde deg på kroken" uten at han må forplikte seg til deg. Døren er alltid på gløtt.

Hvis du har følelser for han, eller ønsker noe mer seriøst, ville jeg sagt det til han. Hvis han ikke kan møte deg på det ville jeg droppet hele fyren. Måten han holder på kan dra ut hele greien og kaste vekk mye av tiden din. 

Anonymkode: c3fe3...4a1

• Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er klassisk en som ikke er ute etter noe seriøst, men kun sex fra tid til annen. 

Anonymkode: 1eb39...a65

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Da gir du jo blandede signaler tilbake. 

Anonymkode: 4f1d7...61b

AnonymBruker
Skrevet

Fuckboy

Anonymkode: f0cc4...f0f

• Liker 2
Skrevet

Prøv å hekte deg av han så fort som mulig. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det spiller liten rolle om han er ute etter noe seriøst, varig og kjærlig, han er ikke i stand til å bygge en gjensidig givende og trygg relasjon med deg med den oppførselen.

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er han fra? Han jeg er med har flere stykk 

Anonymkode: 89594...a2e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

En mann som kaller deg pussy er ute etter å skape avstand og gjøre forholdet kun til noe seksuelt. Pussy og babe i sammenheng med resten av handlingene hans viser at han ikke respekterer deg, han vil bare ha sex med deg på han egne premisser. Hva du føler har ingenting for han å si.

Anonymkode: 69de0...542

• Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Han har brukt en seksuell tone i kommunikasjonen, blant annet ved å kalle meg “babe” og bruke ord som “pussy”, noe som gir et sterkt inntrykk av tiltrekning og nærhet.

Nei nei nei - det er ingen nærhet det gir inntrykk av. Helt det motsatte! 

Du må lære deg å skille mellom menns lyst og menns følelser. Du oppfatter hans lyst for deg som potensiell interesse romantisk sett, men alt her er soleklart, han er kun ute etter sex. 

Anonymkode: 2f73b...2fe

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Å kalle noen "pussy" og "babe" er da virkelig ikke noe tegn på nærhet..

Ellers er mitt råd alltid å se på hva folk GJØR, og ikke hva de sier. Det er handlinger som viser hvem folk er. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd noe  lignende, viste seg at han var i et forhold.

Anonymkode: 230f7...f17

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har brukt en seksuell tone i kommunikasjonen, blant annet ved å kalle meg “babe” og bruke ord som “pussy”, noe som gir et sterkt inntrykk av tiltrekning og nærhet.

Neinei. Det å bruke en seksuell tone i kommunikasjonen og kalle noen "babe" og "pussy" er det motsatte av tiltrekning og nærhet. Det er å gå bevisst inn for å skape emosjonell avstand fordi man kun er ute etter sex. Hallo liksom.

Anonymkode: 310f5...99c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han har brukt en seksuell tone i kommunikasjonen, blant annet ved å kalle meg “babe” og bruke ord som “pussy”,noe som gir et sterkt inntrykk av tiltrekning og nærhet. 

Øhhhhhh NÆRHET? :paff: dette er jo smuler, det er liksom laveste grad av oppmerksomhet eller kontakt, er det nok for deg? Føler du at dette er tiltrekning og nærhet? 

Anonymkode: d32a6...a50

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har vært i kontakt med en mann jeg kjente litt fra før, og vi endte opp med å ha sex ganske tidlig. Etter det har kontakten vært veldig uforutsigbar.

Han har brukt en seksuell tone i kommunikasjonen, blant annet ved å kalle meg “babe” og bruke ord som “pussy”, noe som gir et sterkt inntrykk av tiltrekning og nærhet. Samtidig har han vært lite konsekvent i handlingene sine – han følger ikke opp, tar lite initiativ og forsvinner i perioder.

Han kan være varm og gi signaler som føles ekte, for så å bli kald og utilgjengelig. Det føles som å bli trukket inn og så skjøvet bort igjen.

Jeg sitter igjen med en følelse av at dette har vært emosjonelt triggende og forvirrende. Det er ikke nødvendigvis én enkelt hendelse, men summen av:
blandede signaler
seksuell og nær kommunikasjon uten oppfølging, flere kalde avslutkinger for så å trekke meg inn igjen. 

Du bør fokusere på det du føler, at det er forvirrende og utrygt, det gir ingen god følelse. Og du bøt avslutte det og gå videre. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

blandede signaler

Han er bare ute etter sex. Klassisk at han er varm og kald om hverandre, for å få deg hekta på han. 

En mann med gode intensjoner gjør ikke dette. Han er ærlig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pussy? Det er et svært nedlatende ord, om han kaller deg det… Prøver han å innbille deg noe annet? Høres både harry og fæl ut!

Les om breadcrumbing. En svært sulten person blir glad, selv for smuler… 

Anonymkode: 4cc05...5af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Pussy? Det er et svært nedlatende ord, om han kaller deg det… Prøver han å innbille deg noe annet? Høres både harry og fæl ut!

Les om breadcrumbing. En svært sulten person blir glad, selv for smuler… 

Anonymkode: 4cc05...5af

Noen som ser på ord som babe og pussy som nærhet og tiltrekning setter sin verdi i å være ønsket, selv bare for sex, og det er laveste grad av selvfølelse 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er reserve planen. 

Anonymkode: 8b075...b77

AnonymBruker
Skrevet

Mitt råd til deg – løøøøøøp i andre retning… Dette vil bare føre til vondt, verre og verst. Dvs at slikt hot ‘n’ cold oppførsel utvikles ofte til hekt fordi du vet aldri, du får litt – men aldri alt. Rejection breeds obsession sies det, og dette er såååå sant. Alle de guttene jeg har blitt «besatt» av har alltid gitt meg litt, men aldri alt. Det tar enorm lang tid å komme over de og du kaster vekk dyrbar tid på noen som ikke er verdt det. Jeg sliter enda litt med en jeg traff for snart 2 år siden og møtte KUN 1 gang, men han ga aldri fred og jeg var svak for han.  Selv om jeg har funnet en ny som er fantastisk… Men hjernen vil ha svar, men du kan aldri forstå noe slikt som dette – fordi du selv ville aldri gjort det. Det er som å forstå noen som liker å drepe andre, det går ikke fordi du kunne aldri gjort det selv.. For å ta et ekstremt eks. Og med at du oppretter en tråd her nå for å analysere oppførselen forteller meg at du allerede er investert i for stor grad… Du vil vite, lese mellom linjene og prøve å forstå.. Men det er det som er problemet med vi jenter, vi prøver å lese mellom linjene og overser de hele setningene som i dette tilfelle er at han bruker deg når det er passende for HAN – ikke DEG. Det er forferdelig trist, og de fleste kommer utfor en slik feig drikksekk ila livet. De er selvsentrert og egodrevet, kun god nok når deres behov skal dekkes. Du må tenke at slike kvaliteter definerer også personen han er foruten om relasjonen med deg. Noe som betyr at dette vil i de aller fleste tilfeller sjeldent bli en god partner på sikt. Alle kan vise seg fra sin beste side i  4,5,6 + mnd?! Også begynner nyforelskelsen og dabbe av og du ser han for den han er. Kjenner flere som holdt på slik når de var singel og bare fordi de har funnet seg en kjæreste har de vært mye av den samme med tiden. Søker bekreftelse fra andre, prioriterer deres tid foran alt og mye ego.. Mennesker endrer seg utrolig sjeldent for andre bare fordi de er interessert i noe seriøst eller ei. Så det må folk slutte å tro, at du blir et nytt og bedre menneske bare fordi de tilfeldigvis liker deg. En endring må være ønsket og de må selv se problemet, mange av disse idiotene aldri gjør.

Anonymkode: eddca...803

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...