AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Om dere har vært på en date, og dere merker at det ikke var noe dere vil investere mer energi i, hvordan si dette? Sier dere det på daten? Hvordan? Eller på sms? Anonymkode: 1bf1c...0c2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Jeg sender en melding og gjør det så lite personlig som mulig. Ala "Hei! Hyggelig å treffes, men føler ikke helt at vi har kjemi nok til å date videre. Ønsker deg alt godt. Mvh X" Anonymkode: fe527...9ee 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Hvis jeg er sikker på at vi er dårlig match første date så sier jeg det som det er da, og hvis ikke er jeg jo åpen for date nummer to og avtaler det. Hadde noen sendt meg melding ville jeg jublet over å ha sluppet den feige personen i livet mitt. Anonymkode: 44fab...da1 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvis jeg er sikker på at vi er dårlig match første date så sier jeg det som det er da, og hvis ikke er jeg jo åpen for date nummer to og avtaler det. Hadde noen sendt meg melding ville jeg jublet over å ha sluppet den feige personen i livet mitt. Anonymkode: 44fab...da1 Man gjør jo ikke sånn fordi man er feig. Man gjør det fordi det er mest skånsomt på den måten. Man slår selvfølgelig ikke opp med en kjæreste man har kjent over tid og hatt en relasjon til over sms. Men man kan, og bør etter min mening, avslutte med en person man har truffet én eller få ganger, over melding. Det fremstår egentlig ganske uhøflig å si rett opp i fjeset til en person man møter for første gang, at du ikke ønsker å treffe vedkommende igjen. Anonymkode: b80f5...e0b 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Enig i siste taler. Hadde syntes å få en avvisning på spotten var brutalt. Det er noe med å i det minste late som du har brukt noe betenkningstid 😅 Jeg sender en melding typ dagen etter og sier takk for en veldig hyggelig date, men at vi nok ble litt for ulike for meg e.l. Foretrekker det samme tilbake. Anonymkode: 34f71...826 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Man gjør jo ikke sånn fordi man er feig. Man gjør det fordi det er mest skånsomt på den måten. Man slår selvfølgelig ikke opp med en kjæreste man har kjent over tid og hatt en relasjon til over sms. Men man kan, og bør etter min mening, avslutte med en person man har truffet én eller få ganger, over melding. Det fremstår egentlig ganske uhøflig å si rett opp i fjeset til en person man møter for første gang, at du ikke ønsker å treffe vedkommende igjen. Anonymkode: b80f5...e0b Uenig. Man skjermer først og fremst seg selv for konfrontasjon. Synes det høres veldig spesielt ut å avslutte daten og late som den var vellykket når man egentlig vet at det ikke er tilfelle, for så å sende en melding når man kommer hjem. Det er selvfølgelig noe annet om man konkluderer etter ettertanke. Anonymkode: 3054f...ef4
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Man gjør jo ikke sånn fordi man er feig. Man gjør det fordi det er mest skånsomt på den måten. Man slår selvfølgelig ikke opp med en kjæreste man har kjent over tid og hatt en relasjon til over sms. Men man kan, og bør etter min mening, avslutte med en person man har truffet én eller få ganger, over melding. Det fremstår egentlig ganske uhøflig å si rett opp i fjeset til en person man møter for første gang, at du ikke ønsker å treffe vedkommende igjen. Anonymkode: b80f5...e0b Det var nesten imponerende mentalgymnastikk for å unnskylde egen feighet og falskhet. Hva sier du rett opp i fjeset til daten når en date nærmer seg slutten? At det var hyggelig og må gjentas, før du godter deg over å kunne si det motsatte på tekstmelding? Snakk om høflighet. Anonymkode: 44fab...da1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Jeg har aldri vært borti den problemstillingen. Om jeg er på en date og vi ikke har en kjemi, så er det på en måte tydelig fra min side uten at jeg trenger å si det (tror jeg i alle fall). da flørter jeg ikke, jeg gjør meg selv på en måte utilgjengelig og dermed forstår den andre også hva jeg føler/tenker. nå er det veldig lenge siden jeg datet, så det er mulig «reglene» her endret seg, men å være så direkte face to face ville jeg opplevd som ufint. Anonymkode: 55466...a93
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå