AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:11 #1 Skrevet onsdag kl. 14:11 Hei. Jeg er en dame på 48 år slitt med smerter i føtter og legger nå i 4 år. Det har vært veldig smertefullt. Har nå tatt mr og røntgen av føttene mine som viser Hallux valgus, hammertær og slimposepentennelse. Og ble henvist til Ortoped for operasjon. Men det ville han ikke. Jeg fikk såler jeg skulle prøve minimum 3 mnd før han ville operere. Er det noen andre her som har opplevd dette? Og har noen blitt bra av såler? Anonymkode: 8a5bc...12f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:20 #2 Skrevet onsdag kl. 17:20 Er storetåen skjev? Har du kuler ved roten av storetærne? Anonymkode: ee850...a18
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:28 #3 Skrevet onsdag kl. 17:28 MR og røntgen for å påvise hallux valgus? Det er vel latinsk for hammertå og ikke to ulike diagnoser. Hvis du ikke kan se at stortærne er skjeve med det blotte øye, vil nok ingen offentlig kirurg operere deg. Håper sålene vil hjelpe mot slimposebetennelsen. Kirurgi er ikke det botemiddelet for alt, du kan bli verre og. Anonymkode: 976fb...5fb
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:36 #4 Skrevet onsdag kl. 17:36 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): MR og røntgen for å påvise hallux valgus? Det er vel latinsk for hammertå og ikke to ulike diagnoser. Hvis du ikke kan se at stortærne er skjeve med det blotte øye, vil nok ingen offentlig kirurg operere deg. Håper sålene vil hjelpe mot slimposebetennelsen. Kirurgi er ikke det botemiddelet for alt, du kan bli verre og. Anonymkode: 976fb...5fb Hammertå og hallux valgus er ikke det ssmme. Jeg har hallux valgus men ikke hammertå. Det sagt så angrer jeg på operasjon og har derfor bare operert en fot. Anonymkode: 720c1...4e8 1 1
Kvinne77 Skrevet onsdag kl. 18:16 #5 Skrevet onsdag kl. 18:16 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): MR og røntgen for å påvise hallux valgus? Det er vel latinsk for hammertå og ikke to ulike diagnoser. Hvis du ikke kan se at stortærne er skjeve med det blotte øye, vil nok ingen offentlig kirurg operere deg. Håper sålene vil hjelpe mot slimposebetennelsen. Kirurgi er ikke det botemiddelet for alt, du kan bli verre og. Anonymkode: 976fb...5fb AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Er storetåen skjev? Har du kuler ved roten av storetærne? Ja stortåen er skjev. Os det er kul ved roten av stortærne 1
Kvinne77 Skrevet onsdag kl. 21:24 #6 Skrevet onsdag kl. 21:24 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hammertå og hallux valgus er ikke det ssmme. Jeg har hallux valgus men ikke hammertå. Det sagt så angrer jeg på operasjon og har derfor bare operert en fot. Anonymkode: 720c1...4e8 Takk for svaret. Men sliter du med mye smerte?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå