WhimsyTea Skrevet 20 timer siden #1 Skrevet 20 timer siden For en film! Jeg visste ikke hva jeg skulle forvente, annet enn at jeg liker Ryan Gosling generelt. Ikke hadde jeg lest boka, og ikke hadde jeg lest noe særlig om filmen. Det var traileren som fikk meg til å ville se den. For meg var dette noe av det beste jeg har sett de siste årene! For en berg og dalbane av følelser denne filmen er. Alt klaffet. Fortellingen, skuespillerne, bruk av CGI som ikke overgår handlingen, soundtracket. Gosling har virkelig vokst seg mot å bli en av de mest fantastiske skuespillerene vi har for tiden. Sist jeg ble så glad av å ha sett en film, at den satt i hodet mitt i flere dager etterpå, var det også en Gosling film. Nemlig «Fall guy», I sense a pattern. Anbefaler denne virkelig om du sitter og lurer på om den er verdt å se. 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden Jeg gikk inn til denne filmopplevelsen etter å bare ha sett en liten snutt av reklamen, og hadde samme opplevelsen! Har bedt mannen min komme seg på kino så jeg har noen å prate med om filmen 😁 Har ikke sett Fall Guy, men kanskje jeg bør det Anonymkode: cb368...385
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Skrevet 14 timer siden Kjedelig Disney-aktig film hvor ingenting sto på spill og spilletiden for lang. 100% forutsigbar film. Gosling spilte bra da ☺️ Anonymkode: 01d43...1df
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Fortellingen er jo ikke troverdig i det hele tatt, men går man inn med i filmen med innstillingen at den er et eventyr er filmen grei. Anonymkode: c1e8f...de4
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Skal den være så troverdig da? Jeg fikk ikke inntrykk av at det var meningen. jeg syns den var litt for lang men ellers en veldig bra film! Har ikke noe særlig forhold til Ryan Gosling men han var bra i denne Anonymkode: 0da53...017
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fortellingen er jo ikke troverdig i det hele tatt, men går man inn med i filmen med innstillingen at den er et eventyr er filmen grei. Anonymkode: c1e8f...de4 Med den innstillingen må mye film, tv og bøker være utrolig kjedelig for deg. Dokumentar kaller man det du ønsker deg. Anonymkode: c2440...ca8
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Morsom og annerledes. Slutten ble litt vel far fetched, er liksom ikke grenser for hvor heltemodige amerikanere må være 😅 Men alt i alt en bra opplevelse. Anonymkode: a4e44...86e
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Jeg og sønnen min gikk og for å se den, uten å vite noe om den. Og vi begge likte den utrolig godt. Sønnen min elsket den, og kjøpte boka den kvelden. Anonymkode: e5210...593
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden #9 Skrevet 13 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg og sønnen min gikk og for å se den, uten å vite noe om den. Og vi begge likte den utrolig godt. Sønnen min elsket den, og kjøpte boka den kvelden. Anonymkode: e5210...593 En film som får en gutt til å kjøpe en bok, har gjort noe verdifullt. Anonymkode: a4e44...86e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå