Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt usikker på om dette er riktig forum, men jeg er henvist til videre utredning for endometriose. Jeg trodde spesialistene på dette området holdt til på Rikshospitalet, men ser at jeg har fått time på Ullevål. Er det noen som vet om dette betyr at jeg bare er satt opp hos en vanlig gynekolog på Ullevål, eller om jeg faktisk kommer til noen med spesialkompetanse på endometriose?

Lurer også på hva man vanligvis gjør på første time når man er henvist videre på grunn av infertilitet og sterke smerter.

Anonymkode: d9ce1...d0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ekspertene hører vel til på Ullevål, så du er heldig som får time der! Innkallingen din har vel med navn på legen du skal til? I så fall kan du google eller spørre på en av endogruppene på facebook om noen har kjennskap til legen.

Min første (og hittil eneste time) i spesialisthelsetjenesten ble jeg totalt gaslightet og etter en kort samtale og enda kortere innvendig ultralydsundersøkelse sendt ut igjen med beskjed om null tegn til endo, verken symptommessig eller visuelt på ultralyd. Står nå i kø for ny vurdering, tre år etter...

Anonymkode: 92c28...e2d

• Nyttig 1
Skrevet

Ja, okei! Godt å høre at det er der de hører til. Det eneste som stod på innkallingen var «Avdeling for gynekologi, Gynekologisk poliklinikk, Ullevål»

Ikke veldig betryggende å høre at du fikk den beskjeden, var det på Ullevål? Har allerede fått samme beskjed som deg av vanlig gynekolog. Så hadde håpet på laparoskopi denne gangen.

Anonymkode: d9ce1...d0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...