Gå til innhold

Hvor er lesbene?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en lesbisk kvinne i slutten av 20-årene som begynner å bli ganske frustrert. Jeg har ingen skeive venner og er ikke del av noe skeivt miljø. Jeg har derfor nubbekjangs for å møte noen naturlig. Jeg har prøvd apper, men det er rimelig tørt. Jeg har prøvd klubber, men er hverken pen eller ekstrovert nok til at det fungerer for meg. Jeg har hørt mange si at jeg burde begynne med håndball eller lignende, men ballsport er virkelig ikke min greie. Jeg har et sosialt liv med venner og kreative hobbyer, men de hjelper meg lite med å møte nye folk, spesielt skeive. Så, hvis det er noen andre skeive damer der ute, har dere noen råd? Hvis du har partner, hvordan møttes dere?

Anonymkode: 54c07...9ab

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bor du i en storby? Anbefaler å lete etter sosiale (fysiske) arrangementer via sosiale medier, f.eks. Facebook. Var slik jeg ble kjent med folk og kom inn i miljøet (i Oslo). 

Anonymkode: 1cb82...b47

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i Oslo :)

Anonymkode: 54c07...9ab

AnonymBruker
Skrevet

Enig i at det virker klin umulig. Har hengt litt på skeiv.no, men det er litt mer som å være på Tinder hvor en blir kjent med én og én, mens jeg er mer ute etter et miljø. Ikke et sånt traktorlesbe-miljø (no offense), men et miljø hvor variasjonene og valgmulighetene er litt større. 

Anonymkode: 5b102...25a

AnonymBruker
Skrevet

De har blitt trans...

Anonymkode: 76612...61b

Skrevet

Lesbisk I 2025: Bli skjelt ut av en fyr som mener at han er dame på tross av at han har kuk. Fettete blått hår 😍

Anonymkode: 08748...348

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...