Gå til innhold

Utradisjonelle bunadsko?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe disse skoene og bruke dem på 17. mai til min svarte Lundebybunad.

Er det heeeelt krise? "Tacky" og tarvelig? Like ille som joggesko til bunad? 

Bryr meg egentlig ikke om hva det såkalte bunadspolitiet mener, bruker en rosa silkeskjorte til bunaden uansett, men vil likevel høre folks tanker:)

Screenshot_20260415_105132_Gallery.jpg

Anonymkode: 5768c...159

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vurderer å kjøpe disse skoene og bruke dem på 17. mai til min svarte Lundebybunad.

Bryr meg egentlig ikke om hva det såkalte bunadspolitiet mener, bruker en rosa silkeskjorte til bunaden uansett, men vil likevel høre folks tanker:)

Sånn ser selve bunaden ut, forresten.

(Bilde lånt fra nett)

Screenshot_20260415_105925_Gallery.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde heller gått for rosa Converse enn broderte gummistøvler. 

Anonymkode: 52c16...a0e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er mye bedre å bruke noen enkle, sorte sko, enn de forferdelige broderte støvlene. 

Anonymkode: 11cd6...c38

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

joggesko er tusen ganger bedre enn disse!!

Anonymkode: f9a17...ecb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette var noe av det mest grusomme jeg har sett denne uka. Svarte joggesko blir faktisk bedre enn de der.

Anonymkode: f3e66...51b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For all del bruk det du vil. Jeg hadde nok valgt grønne gummistøvler før de der. De der var rett og slett stygge, iht min smak

Anonymkode: 9b651...10c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette var noe av det mest grusomme jeg har sett denne uka. Svarte joggesko blir faktisk bedre enn de der.

Anonymkode: f3e66...51b

Helsvarte joggesko med svart såle er et meget bra alternativ for de som går mye på 17. mai. Og dette sier jeg som en person som tenderer kraftig i retning bunadpolitimentalitet!!!

Anonymkode: f9a17...ecb

Skrevet

Om du vil bruke andre sko fordi du synes bunadsko er vondt å gå i, så er vel enkle, svarte joggesko et bedre valg. Om du vil bytte ut skoene fordi det liksom skal være kult å være tvangsmessig annerledes, så finnes det mange alternativer som vil være mer synlig og sjokkerende enn de der. Om målet er å velge så stygge sko som overhode mulig, da er du på rett spor. 

Anonymkode: 00966...cf0

Skrevet

Jeg tror jeg skjønner hva du er ute etter, men akkurat de der så billige ut og som om de er dritvonde å gå i. Og det blir jo gjerne en del gåing på 17. mai.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...