Gå til innhold

Snus og trening

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Er det noen her som trener og snuser? Hvordan påvirker det formen din, motivasjon ol? 

Anonymkode: 34ecf...043

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Påvirker nok oksygenopptaket mitt. Motivasjonen tror jeg ikke det har noe å si på. Akkurat nå snuser jeg ikke pga en operasjon, men kan jo heller ikke trene enda så kan ikke si om jeg merker noen forskjell. Får se om jeg starter opp igjen med snus etter at de "obligatoriske hold-deg-unna-snus-ukene" er over.

Anonymkode: 1ed1e...e85

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja. Påvirker nok oksygenopptaket mitt. Motivasjonen tror jeg ikke det har noe å si på. Akkurat nå snuser jeg ikke pga en operasjon, men kan jo heller ikke trene enda så kan ikke si om jeg merker noen forskjell. Får se om jeg starter opp igjen med snus etter at de "obligatoriske hold-deg-unna-snus-ukene" er over.

Hvor mange snus pr dag i gjennomsnitt? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor mange snus pr dag i gjennomsnitt? 

Oi, det varierer nok. Tar meg selv i å snuse mer hvis jeg er stresset f.eks. Men gjennomsnitlig kanskje 5-6 pr dag? Har altså alltid snus under leppa😬

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Oi, det varierer nok. Tar meg selv i å snuse mer hvis jeg er stresset f.eks. Men gjennomsnitlig kanskje 5-6 pr dag? Har altså alltid snus under leppa😬

Nysgjerrig bare: Hvor lenge har du en snus under leppa om gangen? 

Anonymkode: 250ce...acd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nysgjerrig bare: Hvor lenge har du en snus under leppa om gangen? 

Anonymkode: 250ce...acd

Har ikke tatt tiden, men til den blir ekkel og begynner å renne😅 kommer an på snustypen. Noen holder seg lengre enn andre. Men putter inn en ny ca med en gang uansett😅

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg trener mye og snuser. 

Jeg tror VO2 Max kunne vært høyere dersom jeg kuttet snusen. 

Snusingen påvirker også restitusjonen siden jeg får en høyere hvilepuls. 

Har ingenting påvirkning for motivasjonen for trening. Formen min er veldig god til tross for snusing: deltar på lange fjelløp og halvmaraton. Vurderer maraton i år. Jeg hadde sikkert vært i enda bedre form om jeg ikke snuste. 

Anonymkode: 70e46...beb

AnonymBruker
Skrevet

Løper mye, snuser innimellom. Men må bare roe ned fordi kroppen blir bare stresset av det. Jeg tåler det ikke.. Så blir stort sett kun på helg. 

Tror ikke det påvirker formen nevneverdig. 

Anonymkode: b4d7a...e26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...