AnonymBruker Skrevet 15. april #1 Skrevet 15. april Du er en godt voksen kvinne som ønsker å ta steget til å ha sex med en mann du har flørtet med en god stund. Fortel hvordan du helst vil opplev det. Hva er rådene? Anonymkode: 6eefd...03a
Strigiformes Skrevet 15. april #2 Skrevet 15. april Vær deg selv. Tørre å være ærlig og direkte selv om det kan være utfordrende. 2
AnonymBruker Skrevet 15. april #3 Skrevet 15. april Du trenger ikke gjøre noe annet enn å spørre mannen om dere skal ha sex. Så enkelt er det for kvinner. Anonymkode: 66587...54d 2
AnonymBruker Skrevet 15. april #4 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du trenger ikke gjøre noe annet enn å spørre mannen om dere skal ha sex. Så enkelt er det for kvinner. Anonymkode: 66587...54d Signeres. Anonymkode: 34d57...3bb
AnonymBruker Skrevet 15. april #5 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du trenger ikke gjøre noe annet enn å spørre mannen om dere skal ha sex. Så enkelt er det for kvinner. Anonymkode: 66587...54d Ja, kjempepositivt. Han vil si ja uansett. Altså ikke fordi han liker meg, fordi jeg er meg. Bare fordi jeg har det jeg har mellom bena. Skal dette være et pluss for oss? Anonymkode: c6739...6e9
AnonymBruker Skrevet 15. april #6 Skrevet 15. april Som nevnt over her, vær deg selv. Så hvordan du vil si det, kommer jo an på hvilken type person du er. Jeg kan være veldig direkte, så jeg sa det rett ut. Anonymkode: c6f59...b57
AnonymBruker Skrevet 15. april #7 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ja, kjempepositivt. Han vil si ja uansett. Altså ikke fordi han liker meg, fordi jeg er meg. Bare fordi jeg har det jeg har mellom bena. Skal dette være et pluss for oss? Anonymkode: c6739...6e9 Du trenger bare å forstå at sånn er det. Alt annet blir bare en illusjon, som dere dessverre elsker å lulle dere inn i. Anonymkode: 34d57...3bb
AnonymBruker Skrevet 15. april #8 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, kjempepositivt. Han vil si ja uansett. Altså ikke fordi han liker meg, fordi jeg er meg. Bare fordi jeg har det jeg har mellom bena. Skal dette være et pluss for oss? Anonymkode: c6739...6e9 Hva er problemet? Om dere skal ha sex så er det vel en fordel at han har lyst å ha sex med deg? Det er ikke sånn at bare fordi du har vagina så er alle menn interessert i deg. Det høres egentlig mer ut som det du søker etter er validering og bekreftelse, og ikke sex. Også gjør du som mange andre som er litt usikker nemlig å blande de sammen med hverandre. Anonymkode: 66587...54d
Katten.2.0 Skrevet 15. april #9 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du trenger ikke gjøre noe annet enn å spørre mannen om dere skal ha sex. Så enkelt er det for kvinner. Anonymkode: 66587...54d Men skaper et utrolig fattig sexliv for oss menn. Nei, gi meg en kvinne som vet å forføre. Handlinger er så utrolig mye mer sexy enn ord (avhengig av ordene, dog). 2
Snok1 Skrevet 15. april #10 Skrevet 15. april Det var jaggu mange resignerte menn som kommenterte her. Det var en lite imponerende orrhanelek.
AnonymBruker Skrevet 15. april #11 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja, kjempepositivt. Han vil si ja uansett. Altså ikke fordi han liker meg, fordi jeg er meg. Bare fordi jeg har det jeg har mellom bena. Skal dette være et pluss for oss? Anonymkode: c6739...6e9 Samtidig blir dere skikkelig fornærmet og ufine når menn med standarder ikke vil. Anonymkode: 8fe9f...2ec
Strigiformes Skrevet 15. april #12 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva er problemet? Om dere skal ha sex så er det vel en fordel at han har lyst å ha sex med deg? Det er ikke sånn at bare fordi du har vagina så er alle menn interessert i deg. Det høres egentlig mer ut som det du søker etter er validering og bekreftelse, og ikke sex. Også gjør du som mange andre som er litt usikker nemlig å blande de sammen med hverandre. Anonymkode: 66587...54d Sex er som et eget språk. Snakker dere ikke samme språket, så er det ikke noe poeng i å ha sex.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå